Dreamweaver veranderd directory in linken van php bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

ducoz

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2009
Hallo,

Mijn website heb ik al een tijd eropp staan. Ik wou wat gaan veranderen en heb daarom de belangrijkste bestanden index.php en de map ''images'' gezet op mijn pc in de map H:\dnet\. Daarna heb ik de site bewerkt en wou ik het index.php weer uploaden maar toen ging alles mis.

www.dev1ous.net

De hele website is helemaal uit vorm omdat dreamweaver nu denk dat H:\dnet\ de standaard directory dus al mijn bestanden zoals plaatjes, php scripts etc heten nu

include("file:///H|/dnet/_mysql.php");
include("file:///H|/dnet/_settings.php");
include("file:///H|/dnet/_functions.php");

wat zou moeten zijn.
include("_mysql.php");
include("_settings.php");
include("_functions.php");

Hoe kan ik nu snel, alle bestanden weer normaal maken zonder bij elk bestand file:///H|/dnet/ daarvoor. Ik heb geprobeerd bij instellingen maar niks gevonden helaas.

Hopelijk snappen jullie het problem

BVD
ducoz

Ik heb dit probleem ook al eens gehad. Je moet je FTP instellingen invoeren in dreamweaver, dan moet je hem als standaardmap voor je website instellen. (Ik kan het jammer genoeg niet voordoen voor je maar hopelijk lukt het je zo).

Ik heb het geprobeerd maar de link bij de plaatjes veranderen nog niet met de volgende settings, kan je me mischien vertellen waar ik wat moet invullen?

dreamweaver.jpg

Dat kun je toch ook gewoon bij de code weghalen dat er alleen naam.php staat

Waarschijnlijk het rondje bij "Koppelingen ten opzichte" op "Hoofdmap van site" zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan