Dreamweaver vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

vand1115

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 apr 2009
Hallo,
Ik ben al een tijdje bezig met een website in dreamweaver. Ik kom erachter dat op andere computers er veel gescroled moet worden om de pagina's te zien.
Bestaat er in dreamweaver een optie om de website grootte te laten aanpassen aan de verschillende schermformaten van de bezoekers van de website ????
Ik werk op een apple en met dreamweaver CS3.
Groet

Hier worden normaal div-tags voor gebruikt denk ik.

Je geeft de div-tags een vaste positie op je scherm zodat het bij elke scherm op de zelfde plaats staat.

Het geen dat ik gebruik is
Code:
#placeholder {
	width: 800px;
	height: auto;
	margin-right: auto;
	margin-left: auto;

Hier mee blijft je website altijd op de zelfde plaats op je scherm.(normaal in het midden)
Dus het maakt niet uit of er iemand op een 17inch zit of op 40 inch, het zal normaal altijd op de zelfde plaats blijven staan.
Natuurlijk zal op de 17 inch minder van de achtergrond te zien zijn, en op de 40 inch veel meer achtergrond.
Maar hij gaat zichzelf altijd in het midden van het scherm positioneren.

Mischien is hier iemand anders die meer van webdesign kent.???

Laatst bewerkt:
Hier worden normaal div-tags voor gebruikt denk ik.

Je geeft de div-tags een vaste positie op je scherm zodat het bij elke scherm op de zelfde plaats staat.

Het geen dat ik gebruik is
Code:
#placeholder {
	width: 800px;
	height: auto;
	margin-right: auto;
	margin-left: auto;

Hier mee blijft je website altijd op de zelfde plaats op je scherm.(normaal in het midden)
Dus het maakt niet uit of er iemand op een 17inch zit of op 40 inch, het zal normaal altijd op de zelfde plaats blijven staan.
Natuurlijk zal op de 17 inch minder van de achtergrond te zien zijn, en op de 40 inch veel meer achtergrond.
Maar hij gaat zichzelf altijd in het midden van het scherm positioneren.

Mischien is hier iemand anders die meer van webdesign kent.???

Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet of ik met de quote button de juiste handeling verricht. Anyway, Bedankt voor je reactie. Ik weet dat je alles in het midden kan fixeren
maar dat is nu juist niet wat ik wil. Ik werk van rechts naar links. Bekijk ook www.werfatelier.nl. Ik ben al te ver om de gehele site om te gaan zetten. Er moet, naar ik hoop, een actie zijn die de gehele sitegrootte laat aanpassen aan het scherm. Als er toch nog iemand meekijkt die dit weet zou ik zeer geholpen zijn !!!

Groet Piet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan