Dreamweaver Website bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rood412

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Hallo Allemaal,

Ik wil een website gaan maken met Dreamweaver maar ik wil het dan zonder HTML doen is dat ook een optie ?

Wie kan mij hier meer over vertellen ?

Bedankt:thumb:

waarmee wil je het dan wel doen?

html is een grote basis van internetsites... je kan een flash site maken, maar dit wordt niet aangeraden omdat aanpassen en het vinden van je site via zoekmachines erg lastig is...

Laatst bewerkt:
waarmee wil je het dan wel doen?

html is een grote basis van internetsites... je kan een flash site maken, maar dit wordt niet aangeraden omdat aanpassen en het vinden van je site via zoekmachines erg lastig is...

Je hebt toch ook van dat soort Drag And Drops builders.

ja, maar 'onder de motorkap' bouwen die ook gewoon met html hoor...

met dreamweaver en frontpage kan je via drag en drop wel zon beetje een site bouwen zonder html kennis nodig te hebben. de sites vertonen dan meestal wel wat bugs, bijvoorbeeld een verschil in weergave in internet explorer en firefox...

verder hoef je dr niet echt veel meer over te weten, kijk hier maar eens:

frontpage: http://www.slampaq.nl/internet/Page/9061_frontpage-een-eenvoudige-website-maken.aspx

klopt, maar tis wel een prima manier om het mee te oefenen en mee te beginnen.

klopt, maar tis wel een prima manier om het mee te oefenen en mee te beginnen.
Even afgezien van het feit dat het alleen met office 2003 geleverd werd en dat er dus legaal niet meer aan te komen valt lijkt het me geen fantastisch idee om te beginnen met het leren van een slechte gewoonte.

Laatst bewerkt:
... geen fantastisch idee om te beginnen met het leren van een slechte gewoonte.
Krek! Dat vind ik ook.
Kompozer is een betere prima manier om mee te oefenen en mee te beginnen. :D
In een andere vraag, ook van gisteren, vroeg je iets over de Magix Website Maker die je had geïnstalleerd en waar je niets van begreep. Die is misschien op 't oog wel aardig, maar is in werkelijkheid slecht, en valt absoluut af te raden!

Welk programma je ook neemt, vanzelf gaat het niet (voor niemand, want goede websites bouwen is gewoon een vak), en je zal toch op zijn minst eerst de gebruiksaanwijzing moeten lezen en wat algemene kennis van website-maken moeten opdoen.

Bij dure programma's als Dreamweaver moet je dat toch ook weten om DW te kunnen controleren (want die doet ook lang niet alles op de beste manier). En omdat DW zoveel toeters en bellen heeft, is daar de handleiding ook erg groot. :confused:
Dat schiet niet op voor iemand die net begint.

Ik zou gewoon met Kompozer aan de slag gaan, en er een goede (gratis) online cursus bij nemen:
Met vriendelijke groet,
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan