Dreamweaver

• Onderwerp starter Onderwerp starter joken
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joken

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2001
Waar kan ik een ned. beschrijving vinden van Dreamweaver?

Super !!

Fijn dat jullie zo snel reageren, ik ben bezig een "site" te bouwen , als ik hem bekijk in het programma dan lijkt het goed te gaan .
Maaaaar zodra ik hem plaats met FTP dan krijg ik een error , de vraag blijft dan waar ligt dit aan.:confused:

Re: Super !!

Geplaatst door joken
dan krijg ik een error

Geef om te beginnen eens aan wélke error je dan krijgt. Geef de foutmelding hier letterlijk en volledig weer.

Voor het gemak uit een ander forum gekopieerd:

Waarom krijg ik de foutmelding: error 403, forbidden...?

Er kunnen meerdere oorzaken voor deze foutmelding. Algemeen komt het er op neer dat de gekozen homepage door Planet Internet is geblokkeerd. Dit kan zijn vanwege teveel gegenereerde data (1 GB per maand), in dat geval wordt de homepage weer zichtbaar op de eerste van de volgende maand, of omdat er geconstateerd is dat er illegaal of strafbaar materiaal op die homepage staat.
In het geval van teveel dataverkeer kunt u bovendien niet meer uploaden naar de server home.planet.nl tot het eind van de maand. U kunt op de website van Planet Internet raadplegen hoeveel dataverkeer uw homepage genereert.

Een andere oorzaak kan zijn dat de homepageruimte nog niet is aangevraagd. U kunt dit gratis doen op de website, klik rechts op klantenservice.

Als het bovenstaande niet van toepassing is ontbreekt waarschijnlijk het home.html of index.html bestand. Deze moet in de directory van uw homepage staan.

======================================

Ja dat zal kloppen maar dat zijn nu juist de zaken die ik niet helder krijg.

Je moet een pagina hebben die "index.html" heet.
Heb je dat?

"home.html" mag ook, vergeet .html niet

Stel dat ik teveel data gegeneeerd zou hebben , Bv door te veel foto's er op te zetten, waneer ik alles verwijder dan begint het toch weer opnieuw met tellen van bytes ? of begrijp ik dit verkeerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan