dreamweaversc3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aingeal

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Beste,
Ik zou graag mijn site die door een vriendin werd op de server gezet willen afhalen zodat ik ze vanaf nu via mijn computer op dreamweaver kan bewerken;
Kan mij iemand uitleggen hoe ik dit moet doen.
Dus een bestaande site afhalen naar dreamweaver op mijn Pc.
Ik heb dreamweaver sc3 en op mijn pc is vista geinstaleerd.
Alvast bedankt Aingeal

Je moet het met een ftp programma van de server naar je computer brengen
Of het met dreamweaver zelf kan weet ik niet

gr leon

In welk programma heeft je vriendin de site gemaakt?
Heeft ze 'm nl. gemaakt in DW dan hoef je alleen de map,vanwaar ze de site heeft gemaakt, te kopieren en op jou comp. zetten.
Je hebt dan ook de inlog gegevens van de provider of host nodig zodat je 'm zelf kan uploaden en overschrijven.

DIe vriendin heef dus de site op haar pc gemaakt met het rpogramma DW maar waar ze die heef instaan heb ik geen idee van en krijg ik niet te weten.
De inlog gegevens die heb ik want de site staat op mijn web ruimte alleen weet ik niet hoe ik hem van internet kan krijgen op mijn DW.
Groetjes Aingeal

Ik krijg dus het idee dat je geen contact meer hebt met de bewuste vriendin.
Als dat wel het geval was dan had het vrij envoudig kunnen worden opgelost.
NL. de map kopieren vervolgens de gegevens van haar computer afhalen en dan op jou computer verder gaan werken...maar helaas.
Een complete site van het net halen...daar heb ik persoonlijk nog nooit van gehoord:rolleyes:
veel suc6 verder.

Ik krijg dus het idee dat je geen contact meer hebt met de bewuste vriendin.
Als dat wel het geval was dan had het vrij envoudig kunnen worden opgelost.
NL. de map kopieren vervolgens de gegevens van haar computer afhalen en dan op jou computer verder gaan werken...maar helaas.
Een complete site van het net halen...daar heb ik persoonlijk nog nooit van gehoord:rolleyes:
veel suc6 verder.

Beste
Ik ben er ondertussen uit.Het is gewoon hetzelfde als dat je een nieuwe site van dreamweaver op de server zet.
Vriendelijke bedankt voor de reactie.
Aingeal

Beste
Ik ben er ondertussen uit.Het is gewoon hetzelfde als dat je een nieuwe site van dreamweaver op de server zet.
Vriendelijke bedankt voor de reactie.
Aingeal

Gelieve dit dan te melden a.u.b. dat je probleem opgelost is met je vriendin :)
Mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan