csshunter
Meubilair
- Lid geworden
- 4 aug 2009
Speed Report toevoegen aan de Tools van de Webdeveloper Toolbar
Hoi Ivo,
Ik heb de "Speed Report"-optie al jarenlang in de Tools van de Firefox Webdeveloper Toolbar zitten, en dacht dat ie er automatisch in zat. Maar als ik mijn LangeTermijnGeheugen aanspreek, geloof ik dat ik 'm er zelf bij heb gezet, want dat kan ook.
Dat gaat als volgt:
In de Toolbar naar het Options-menu > kies optie "Options..." > tabblad "Tools" > knop "Add...".
Daar vul je de roepnaam in: "View Speed Report", en de link die gemaakt moet worden:
Achter het = teken blijft het leeg, daar plakt de Toolbar zelf de URL in van de pagina die op het moment van gebruik op scherm staat.
Aldus ...
... en even later (misschien nog even Firefox herstarten) staat de "View Speed Report" keurig in het rijtje van de Tools.
Met vriendelijke groet,
CSShunter
Ik heb de "Speed Report"-optie al jarenlang in de Tools van de Firefox Webdeveloper Toolbar zitten, en dacht dat ie er automatisch in zat. Maar als ik mijn LangeTermijnGeheugen aanspreek, geloof ik dat ik 'm er zelf bij heb gezet, want dat kan ook.
Dat gaat als volgt:
In de Toolbar naar het Options-menu > kies optie "Options..." > tabblad "Tools" > knop "Add...".
Daar vul je de roepnaam in: "View Speed Report", en de link die gemaakt moet worden:
Code:
http://www.websiteoptimization.com/cgi-bin/wso/wso.pl?url=
Aldus ...
... Toevoegen Speed Report aan Webdebeloper Tools ...

... en even later (misschien nog even Firefox herstarten) staat de "View Speed Report" keurig in het rijtje van de Tools.

- Op soortgelijke manier kan je andere dingen toevoegen, of via de "Edit..." knop de settings van de tools wijzigen (bv. of de CSS-validator op css2.1 of css3 moet testen, met/zonder waarschuwingen, enz.).
- Of je kan ook twee varianten van de CSS-validator maken voor het snellere werk.
- Idem dito voor de HTML-validator (standaard laten testen op xhtml1.0-Strict kan nooit kwaad
*), enz.
Met vriendelijke groet,
CSShunter