Dringend hulp gevraagd voor ongrijpbaar probleem van herhaaldelijke vastlopers!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !
..

@Bandit: die brakke voeding heb ik ook al een paar maal aangegeven, maar ja......

Als je maar in Windows blijft kl...ien....

Greetz,

Harry.
 
Gisteravond hebben we 1 geheugenbankje weggehaald!!
De komende dagen zal ik kijken of dat enig effect heeft.

Voor de experts:
als geheugen zát er origineel in en nu nog: Samsung M3 68L3223 DTM-CB3, 256MB, DDR SDRAM, snelheid PC 2700 (166 Mhz), modulebreedte 64 bit.

Verwijderd is een bankje van VData MDGVD6F4G2880B1E0H, DDR 400 (3), 256 MX4, S/N 452TR.

Mijn collega zette vraagtekens bij het mogelijk niet samen kunnen gaan van beide bankjes (specificatie 2700 resp. 400 (3)?!

Wat is jullie mening hierover??



Ten tweede heb ik ditmaal nogmaals de systeem- en toepassingerrors uit het logboek gekopieerd (ditmaal wel goed) zal ik deze in een nieuw berichtje als bijlage bijvoegen.
 
Bij deze de toegezegde info uit de logboeken.
 

Bijlagen

  • logboek systeem foutmeldingen.doc
    93,5 KB · Weergaven: 14
  • logboek toepassingen foutmeldingen.doc
    31,5 KB · Weergaven: 8
Na al deze opsommingen en uitdraaien van systeem en andere logs, is nu alleen een geheugenbankje eruitgehaald, je begint dit topic over
Dringend hulp gevraagd voor ongrijpbaar probleem van herhaaldelijke vastlopers!!!
, iedereen is daarna van goede wil om je te helpen.

Maar uit alle reply's, krijg ik de indruk dat je er te weinig vanaf weet, en te weinig initiatieven neemt, om er iets aan te doen, de voorgestelde hardwarematige oplossingen worden in de wind geslagen, en er wordt sowieso niet op gereageerd.

Oftewel, een neverending story, want op deze manier zal je probleem niet worden opgelost, als je een lekke benzinepomp hebt, kun je de auto wel in de was blijven zetten, maar dat zal die bezinepomp niet repareren.

Breng hem weg naar iemand met verstand van zaken, als je er zelf niets mee durft te doen.

Sterkte ermee.
 
Hoi !

@Lange Pier: Helemaal mee eens, hier wordt ik zo moe van !

@TS: Zeker is het niet overeenstemmen van dram-Timings een mogelijkheid tot fouten, maar je begint weer ergens halverwege ! Voor de zoveelste keer: de juiste volgorde is: begin bij de voeding, en dan steeds een mogelijkheid uitsluiten. Zie alle vorige posten van o.a. LP, Bandit en mezelf.

Ik ga hier verder niet meer op reageren, hoor.Gooi die PC desnoods hier maar achter de deur, dan kun je 'm morgen weer ophalen en is je probleem opgelost.

Greetz,

Harry.
 
Ik durf jullie bijna niet meer onder ogen te komen, maar wilde het bij deze tóch kwijt.

Op 24 januari heb ik OP ADVIES VAN 1 VAN JULLIE een geheugenbankje verwijderd en raadt het of niet, vanaf dat moment is de pc nog geen enkele maal vastgelopen en dat terwijl ik de pc deze volle 8-9 dagen meermalen per dag en gedurende langere tijd heb uitgeprobeerd op al die toepassingen waarbij de pc voorheen continu crashte.

Enkel bij 1 zwaarder grafisch spel hapert het geluid en beeld nu en dan heel lichtjes, maar dat zal te maken hebben met net niet genoeg videogeheugen en/of werkgeheugen.

Met BIJZIJNDERE DANK dank aan degenen die ondanks hun oplopende irritatie en frustratie (zo kwam het bij me over) mij van deze tip hebben voorzien.

Tenslotte ben ik blij, dat ik ondanks grote druk en mijn intenties hiertoe (als de pc tussen 24 en 27 januari weer over zijn toeren zou zijn gegaan, zou ik zaterdag 27 januari naar een pc-winkel toe zijn gegaan!) tóch niet het nieuwe voedinkje heb gekocht, dat bedrag heb ik in mijn zak kunnen laten zitten.

Nogmaals mijn dank en de topic kan dus van het icoon "opgelost" worden voorzien.

Groeten,

Overwijk
 
Ik was de gene met de oplossing . Maar dat maakt verder niet uit ik weet hoe **** het kan zijn . Zo als eerder beschreven had ik ooit hetzelfde probleem :( . Maar ben blij voor je dat het opgelost is :) .

Succes verder :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan