dringend hulp gezocht bij opstarten xp!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

charissa22

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2002
Voor een vriendin van mij plaats ik dit dringende bericht

Zij kan niet meer in de computer komen zei heeft bij download.com cdcreator gedownload en geinstalleerd en toen vroeg de computer opnieuw opstarten en heeft zei ja gedrukt en nu start haar computer niet meer op hij blijft hangen met de vraag windowsxp gewoon opstarten of windowsxp veilige modus en als ze een van die twee aanklikt begint hij weer opnieuw met opstarten en komt hij weer met dezelfde vraag dus ze komt er niet in wie o wie kan haar helpen ze is radeloos!!!

vraagje

Sorry hoor we zijn een stel mutsen maar booten is dat gewoon je windowsxp cd erin stoppen of zo (o errug die beginnelingen) sorry hoor als het heel dom overkomt

Je kunt ook opstarten in de veilige modus door F8 in te drukken. Daarna kun je systeem herstel doen dus een datum kiezen voor de installatie van ECDC.

f8 veilige modus

hoi f8 ingedrukt gehouden daar reageert de computer helemaal niet op dat heeft ze al geprobeerd hij reageert ook niet als ze de windowsxp cd in de computer stopt hij wil gewoon niet,

Mischien.....

Wat alex kan kloppen wat ik nu scrijf mischien ook..let op: 1-haal alle diskettes/ cd of floppyschijven uit je computer als je vriendin windows xp heeft probeer op te starten en tijdens opstarten op ESC. drukken totdat je 5 opties als keuze te zien krijgt . kies dan normaal opstarten als niet dan kijk wat bij haar wel kan...Het wekte bij mij wel...groetz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan