Dringend hulp met userforms !

Status
Niet open voor verdere reacties.
De zoekfunctie is niet verknald hoor, ik heb de jouwe goed kunnen gebruiken. Het bestandje is praktisch af. Enkel de datepicker die ik nog aan het uitzoeken ben. (zie bijlage: opvolgingsdossier BC-IF)

Bedankt daarvoor!

Het ander bestandje moet ik van nul beginnen, info toevoegen aan database, wijzigen en tekenen. (zie bijlage:opvolging groene nota)

Het problem is dat er bepaalde info ingevoegd moet worden aan de volgende onderstaande lege rijen in de database, wat mij niet lukt en snap niet goed waarom. De checkboxen moeten automatisch in bvb kolom van de Cel geplaatts worden, door het aanvinken van de juiste afdeling.

Ik zal een blanco toevoegen (met andere info) want de gegevens kan ik niet doorgeven.

Bijlagen

ps: de bestandjes waren te groot en heb ik een aantal zaken moeten gedelete.. Als er een mogelijkheid bestaat om grotere bestanden te uploaden doe ik dat.

Een xlsm bestand is al een zip file, zippen ervan levert zelden meer besparing op dan een paar procentjes.

Hoi,
ik krijg al direct een foutmelding en formtaal is niet te speuren.:(
greetz

Hoi,
@belkatja, ik heb in ieder geval 2 bestandjes onder de 100 kb kunnen downloaden:thumb:
@ jkpieterse, nu spreek je chinees voor mij? je gaat natuurlijk geen 500 kb onder de 100 kb krijgen . maar een exelbestand is een zip file? euh?

In de verkenner: selecteer het Excel bestand (xlsx, xlsm, xlsb), rechtermuisknop , openen met Izarc (zipprogramma)of een ander zipprogramma.

De gegevens wegschrijven is mij ook gelukt. Het is enkel het het opvragen die een foutmelding geeft bij 'findallmatches' wat ik niet goed begrijp. Het wijzigen en tekenen (opvragen en wijzigen of tekenen ben ik ook aan het zoek.

Iemand nog tips?

Kijk eens bij Extra-Verwijzingen of er nergens ONTBREEKT staat. Als je daar dan het vinkje van verwijderd werkt het zoeken wel.
Voor de rest denk ik dat niemand nog kan volgen waar je het over hebt. Je springt van links naar rechts, je post een blanco bestand groene nota waarmee er god weet wat moet gebeuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan