Dringend hulp nodig...Iemand??

Status
Niet open voor verdere reacties.
okeej vett..
ik had de code gelijk opgeslagen...gelukkigg..

hij is vrijgegeven,,...

hoe kan ik nu verder gaan..?
ik heb het divx bestand..als ik het convert wordt de ondertiteling ook meegnomen?
 
Start convertxtodvd

doe dan Help
dan over
staat er dan geregistreerde versie?
 
Je kan nederlandse taal selecteren (mischien al gedaan), kan je bij instellingen en dan taal, kies daar nl.

Nu moet je avi film en ondertitel in zelfde map hebben en precies dezelfde naam hebben

Nu ga je naar convertxtodvd, dan druk je op dat groene plusje, dan voeg je film toe. (automatisch is ondertitel ook mee)

Verder moet je beetje uitzoeken. Owh ja ondertitel moet je altijd selecteren met je afstandbediening, het staat dus niet onder, dat moet je met afstandbediening ff aanzetten die ondertiteling;)

Voor vragen stel ze gerust

Hier handleiding als je wilt:

http://www.dvdhulp.net/handleiding.php?id=25
 
Ff iets gevonden op me pc over convertxtodvd, zelf geschreven:


Kijk je voegt gwn toe wat je toe moet voegen met dat groene plusje
dus als je dvd hebt toegevoegd en je wilt nog 1 druk je weer op het groene kruisje en zoek je film
Vaak moet je als je ondertiteling doet,, via de dvd afstandsbediening de ondertiteling aanzetten en je moet altijd de ondertiteling dezelfde naam geven als de film dus film heet TomTom1 dan moet de subtitle precies TomTom1 heten.
Je kan ook aanvinken ergens bij de eigenschappen (uit me hoofd zeg ik bij branden ) dat ie als die klaar is automatisch op dvd brand dat doet ik zelf ook, als je vragen hebt stel ze gerust

Hier kan je gewoon je AVI bestand openen + je srt files en dan coverteerd die en je kan ook gelijk laten branden (moet je ergens dus aanvinken) zelf doe ik het ook

HANDLEIDINGS IN HET NEDERLANDS:

http://www.dvdhulp.net/handleiding.php?id=25
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=1828215

De beste handleiding:
http://www.duken.nl/content/view/429/5/
 
okeej ga het ff uitproberen..

thanks voor de hulp tot nu toe..
 
4 uur?? dat kan niet! hoe lang duurd die film??

wat heb je gedaan dan? je start convertxtodvd, drukt op dat groene plusje zoekt de film, ondertitel zit er automatisch bij, dan druk je op converteer?

heb je het zo gedaan?

owh ja nog iets, convertxtodvd vraagt soms om uptegraden naar een nieuwere versie, je moet dat niet doen, anders werkt de code niet meer! Ook geen updates doen

Maar 4 uur is niet normaal op te converteren?
Heb je dus op groen plusje film ingevoegd en dan converteer? meestal duurt bij mij uurtje ofzo voor een speelfilm van anderhalf uur ofzo
 
lees deze handleiding is door

http://www.duken.nl/content/view/429/5/

EDIT (gevonden op internet, mischien snap je zo):: zo moet het het is zo makkelijk je drukt gewoon op openen voegt het bestandje toe met ondertiteling ( moeten wel in zelfde map zitten van de film en precies dezelfde naam hebben) en je drukt converteer en je kan ook zo instellen dat als die klaar is naar je cd brand.
 
Laatst bewerkt:
ja het is nu 1 uurtje...
ja heb het gedaanm precies hoe je het zei..

en nu afw8en op het resultaat
 
nee dat zie ik niet staan...

ik weet niet hoe ik dat precies moest doen..ik begrijp wel de uitleg met die ondertiteling..
maar ik kan geen apparte map vinden met de ondertiteling die ik hetzelfde naam moest geven..,

want.. als ik zeg maar de film afspeel met mijn divx speler..en dan klik met mijn rechtermuis knop op het scherm en dan kan ik 3 verschillende talen selecteren als onderiteling..?? ik neem aan dat het ook automatich mee convert...??

of doe ik het verkeerd:(
 
godver is het zo moelijk je moet gewon je avi en subtitel in zelfde map ergens doen

maak gewoon een nieuwe map aan op je bureablad, rechtermuisknop / nieuw / nieuwe map

Voorbeeld

film heet: tomtom1
subtitle heet: tomtom1

nu kan je invoegen, dus annulleeer maar wat je nu doet, want waarschijnlijk doe je fout

ik help je niet meer, het lijkt me zo te duidelijk met al die handleidingen!
 
zo...

sorry vriend..
maar ik ben niet egt een wonderkind op dit gebied..heb het nooit eerder gedaan..

ik heb het geannuleerd.. heb een map aangemaakt op mijn bureublad en het heet MAP1 en in dat map heb ik het divx filpmje erin gezet..
en nu maak ik nog een mapje met hetzelfde naam dat staat op mijn bureublad dus nu staan er dus 2 mappen met hetzelfde map..

maar dat andere map is leeg ..
hoe kom ik dan aan die ondertiteling ?
want voor dat film kan ik het nergens downloaden..
 
gozer jjij bent kaka dom

je maakt gewoon een map aan op je bureablad daar stop je ondertiteling en film in
ondertiteling moet zelfde naam hebben als die film

film heet: salah
ondertiteling heet: salah

dus gewoon zelfde naam
 
heb je die niet? ik dacht al dat je ondertiteling bestand had


He wacht is je zou die handleiding lezen:S daar staat het godver in, ik stop nu echt ermee als er niet naar me geluisterd word



tik in google: ondertitel
dan zie je gelijk de eerste site
dan zoek je jouw ondertitel van de film

maar eignelijk kan je er beter mee stoppen, simpeler dan dit kan niet, ik help je helaas niet meer. Ik herhaal me telkens 1000 keer

veel geluk verder
 
Laatst bewerkt:
ja dat is die ****..

hoe kom ik aan die ondertiteling...ik zei het ook net kan het nergens downloaden..
 
Bedankt voor de moeite wat je hebt genomen..ik snap het nu een beetje,...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan