Dringend Hulp Nodig Viruss!!!! Please Help

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesleyson

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Berichten
11
ik heb groott probleem ik kan niet meer op internet:(
please download dit even zijn plaatjes die ik niet geupload kreeg:confused:
zit echt geen virus op dat zweer ik

download link:.megaupload.com

dat krijg ik steeds als ik op internet ga ik heb al ccleaner gedraait en de viruscanner trend mirco en superantispyware en ik heb nog steeds:(

bedankt voor je hulp alvast
wesley
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik neem aan dat je niet op ja gedrukt heb om anti spyware te downloaden bij die eerste melding :p;).

Dit lijkt meer op spyware dan virus, ik zou proberen antispyware programma's te downloaden zoals ad-aware 2008 of superantispyware. Daarnaast, trend micro is een ontzettend zuigende virusscanner naar mijn idee, volgens mij is het weer zo 2e rangsproduct, ik zou eerder zoiets als avg proberen miss dat dat werkt, anders de online scan van kaspersky

Succes!
 
Ten eerste zie ik dat je startpagina raar doet, doe het volgende om het goed te krijgen


Open een leeg kladblokscherm en plak daar onderstaande tekst in:

REGEDIT4

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]
"RunOnceComplete"=dword:00000001
"RunOnceHasShown"=dword:00000001

Sla het op je bureaublad op als fixreg.reg met als type alle bestanden.
Dubbelklik op het bestand. Klik bij de vraag of je de wijzigingen aan het register wil toevoegen op Ja.


Nu gaan we over tot het verwijderen van het virus
Ik raad aan om superantispyware te laten scannen, als je nog steeds problemen hebt hierna zou ik een hijack gaan maken en plaatsen

Hijack:

Stukje informatie gekopieerd van www.hijackthis.nl :

Download Trend Micro Hijack This™ (http://download.bleepingcomputer.com/hijackthis/HJTInstall.exe)
Dubbelklik op Hijackthis-setup
Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snel koppeling wordt op je bureaublad geplaatst

Dubbelklik op het Icoontje van Hijackthis
Klik op "Do a systemscan and save a logfile"
Er opent een Kladblok venster, houd gelijkt tijdig de CTRL en A toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd.
Houd gelijkt tijdig de CTRL en C toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd.

Log in op het forum en klik hier Forum op "nieuw onderwerp"
Voorzie dat van een Titel en een omschrijving van je probleem, vertel ook wat je al wel heb gedaan en wat je niet kon doen.
Plak nu het HJT logje in je bericht door met de rechtermuisknop te klikken en kies voor plakken.
Klik vervolgens op OK

Site forum: http://www.antispywareoffensief.nl/forum/forumdisplay.php?f=38


Eerst ff snel registreren op de forum (gratis)
mvg (experst kijken je log na)


Zeg ff wat het geworden is (owh ja, voortaan kan je ook plaatjes uploaden bij http://www.plaatjesupload.nl, is veel makkelijker)
 
Laatst bewerkt:
De link even onbruikbaar gemaakt. Als je al vermoed dat een link een virus bevat, snap ik niet waarom je deze op het forum plaatst.:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan