dringend probleem!

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
hallo, ik weet niet of ik een iets-in-de-700 serie heb maar ik heb een asus eee pc 4G. Meer weet ik niet. of eigenlijk HAD ik een asus eee pc 4G. ik had er windows xp opgezet. en ik wou hem uitzetten en dat deed ik op de verkeerde manier.... ik hield gewoon de aan/uit knop een tijdje ingedrukt. als ik hem nu aanzet zie ik het beginscherm van asus en dan hoort windows op te starten. maar in plaats daarvan moest ik kiezen uit: windows veilige modus of normale modus of recente instellingen. ik heb ze allemaal getest maar dan zie ik voor een halve seconde de windows boot en dan zie ik voor een andere halve seconden blauw scherm. ik denk dat er iets mis is met de harde schijf. hoe dan ook, ik moet systeemherstel doen (of als iemand weet hoe ik dit gewoon kan oplossen zonder herstel) als ik f9 indruk tijdens het opstarten gebeurt er niks, dus dat werkt niet. volgensmij kan het met de hersteldvd maar ik heb geen idee wat dat is, ik heb wel de dvd met stuurproggrammas maar ik weet niet of dat hetzelfde is............ weet iemand hoe ik dit kan oplossen? dat zou ik heeeeeel erg waarderen.

groeten tom

Als ik jou was,XP cd-rom erin install-Format.
Zet hem er op nieuw op.
Heb je je moederbord cd-rom?

op een ander forum heb ik ook deze vraag gesteld ik reageer alleen nog bij de topic op dat forum, reageren kan hier

Denk jij dat ik hen en weer gaat switsen.
Gooi die schijf gewoon leeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan