Dringende Swish 2.0 vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forza Utreg

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Hallo helpmij'ers en Flashers,

Ik heb een movie gemaakt met Swish 2.0. Daar zitten effecten in als je over de buttons gaat met je muis. Het werkte allemaal ok todat ik een preloader in mijn movie zetten.

Als je de movie inlaad met een preloader zijn alle mouseover effecten weg (behalve het geluid). Je ziet niet meer het vierkantje bewegen. En als je klikt op music off, begint de loop opnieuw te spelen.

In de movie zonder preloader gaat het perfect. Hier kun je zien wat ik bedoel:
zonder preloader
met preloader

Weten jullie een oplossing voor dit probleem????

Groeten Daan

Bij mij doet ie het prima op allebei de samples!
Joop

Hoi,

Als je bij de eerste link op de knop HOME gaat staan, zie je aan de linkerkant een wit vierkantje op en neer gaan.

Bij de link met de preloader niet, want dan beweegt dat witte ding niet (je ziet m wel maar hij mot bewege...:()

Of ligt dat nou aan mij?????

Kunnen jullie nog een keer kijken aub????

Greetz Daan

Geplaatst door Forza Utreg
Hoi,

Als je bij de eerste link op de knop HOME gaat staan, zie je aan de linkerkant een wit vierkantje op en neer gaan.

Bij de link met de preloader niet, want dan beweegt dat witte ding niet (je ziet m wel maar hij mot bewege...:()

Of ligt dat nou aan mij?????

Kunnen jullie nog een keer kijken aub????

Greetz Daan

ja je hebt gelijk maar ik zie ook geen scherm dat hij aan het laden is en dat duurt erg lang bij mij teminste
hoe het komt zou ik ook niet weten maar het is altijd lastig om later een preloader erbij te zetten

nog een vraagje waar heb je die stemmen mee gemaakt als ik vragen mag is erg goed

bram:thumb:

Hoi Bram,

Ik maak altijd later een preloader omdat ik dan weet hoeveel scenes en frames ik gebruikt heb. Normaal werkt het allemaal goed, maar bij deze movie is het ff minder. Waarschijnelijk moet ik m ff opnieuw instaleren en/of de movie opnieuw programeren.

Die stem heb ik opgenomen met het standaard geluidsrecorder van Win98 SE. Later ff bewerkt met Magix Music maker (galm).

BTW: sorry voor de late reactie. Had mail van HelpMij over het hoofd gezien......;) Trouewns: zie je op deze link ook geen preload scherm????

Groeten Daan

Geplaatst door groen29
nu werkt het goed

Als het goed is zie je een preloader ja...maar dan doen mijn buttons niet wat ik wil Grrrrrrrrrr

Klik maar eens op ambient off: loop begint dan opnieuw terwijl die moet stoppen. Of is dat bij jou niet zo???

Daan.

klopt het is nog niet zoals het hoord het geluid begint weer opnieuw inplaats van te stoppen en in je knoppen gaat het wite blokje ook niet heen en weer

Mmmmmm,

Ik snap er werkelijk helemaal niks van. Ga maar weer eens op onderzoek uit.

Iig bedankt voor je feedback Bram. Je hoort nog van me!

Groeten Daan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan