Dringende vraag!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

xweetok59

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2009
Deze laptop heeft geen cd plek. Nou will ik spore erop doen, maar dat kan dus niet. Nu heb ik een idee, uitgeprobeerd en ja, het werkte.....Eigenlijk bijna. Ik heb wat bestanden op USB gezet. Nou als ik het installeer, zegt die dat er geen cd in de pc zit. Nou dus weet iemand een no-cd crack ervoor? Ik heb de cd origineel, dus het is voor mij niet illegaal ofzo.

Deze laptop heeft geen cd plek. Nou will ik spore erop doen, maar dat kan dus niet. Nu heb ik een idee, uitgeprobeerd en ja, het werkte.....Eigenlijk bijna. Ik heb wat bestanden op USB gezet. Nou als ik het installeer, zegt die dat er geen cd in de pc zit. Nou dus weet iemand een no-cd crack ervoor? Ik heb de cd origineel, dus het is voor mij niet illegaal ofzo.

Hoe heb je de bestanden op je usb gezet?
Haal de bestanden van je cd af maak er een iso image van en zet deze image (iso) op je usb stick.
Download magiciso (virtuele cd-rom drive) klik op je usb iso file en mount.
Lijkt mij dat di zou moeten werken.

magiciso

Hoe heb je de bestanden op je usb gezet?
Haal de bestanden van je cd af maak er een iso image van en zet deze image (iso) op je usb stick.
Download magiciso (virtuele cd-rom drive) klik op je usb iso file en mount.
Lijkt mij dat di zou moeten werken.

magiciso

Welkd deel van geen cd plek snap jij niet?

Misschien moet je eerst even kijken wat mensen zeggen voor je denkt dat ze het niet snappen.

Hij stelt voor dat je een virtuele cd-rom aanmaakt en daarin een image laadt van je cd.

Geen echte cd-rom speler.

ik zal je een beetje op weg helpen.
download en installeer dit op een andere computer die het wel heeft en op het laptop:
http://www.poweriso.com/

wat je doet je zet het cd in de pc waar je wel ruimte hebt, burned een ISO
zet het iso op een usb en naar het laptop toe.
start daar het programma, zie je een klein goude cd rechtsonderin.
rechtermuisknop erop en dan mount to: F ofzoiets hangt ervan af.
ga je naar dat bestand toe mappen en klaar.
kan je installeren.

Probleempje

ik zal je een beetje op weg helpen.
download en installeer dit op een andere computer die het wel heeft en op het laptop:
http://www.poweriso.com/

wat je doet je zet het cd in de pc waar je wel ruimte hebt, burned een ISO
zet het iso op een usb en naar het laptop toe.
start daar het programma, zie je een klein goude cd rechtsonderin.
rechtermuisknop erop en dan mount to: F ofzoiets hangt ervan af.
ga je naar dat bestand toe mappen en klaar.
kan je installeren.

Kijk, ik heb al alle bestanden van de cd op de usb gezet. Alleen dan ik was te laat om jou text te zien, dus heb ik het zonder iso op usb gezet. Nou, als ik weer naar de pc met de cd-plek ga, word de erm.....Eigenaar boos, en geeft me geen toestemming. Nu ik tog alle bestanden op de usb heb, kan ik het dan hier ook niet iso-en?

Kijk, ik heb al alle bestanden van de cd op de usb gezet. Alleen dan ik was te laat om jou text te zien, dus heb ik het zonder iso op usb gezet. Nou, als ik weer naar de pc met de cd-plek ga, word de erm.....Eigenaar boos, en geeft me geen toestemming. Nu ik tog alle bestanden op de usb heb, kan ik het dan hier ook niet iso-en?
Nee

1 slechte titel keuze, zegt niets over je vraag/probleem.
2. je hebt hier al een topic over;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=481121
3. daar graag verder gaan eventueel een berichtje achter laten, zodat deze topic weer onder de aandacht komt.
4. Deze sluit ik.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan