Drive Image 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Ik wil graag een complete vackup van mijn systeem hebben. Ik gebruik daarvoor het programma drive image 2002. heel eenvoudig ik selecteer create image dan selecteer ik mijn harde schijf en dan het doelstation mijn dvd writer (sony dru500a). vervolgens wordt de pc opnieuw opgestart en word de backup gecreerd. Na enkele seconden krijg ik de foutmelding not enough memory. Dan start mijn pc weer opnieuw op. Als ik dan de dvd eruit haal. Is deze voor een heel klein gedeelte gebrand en dus niet volledig. Wat kan ik hieraan doen. Ik heb ook al een andere partitie gemaakt en de backup geprobeerd te creeeren op die partitie, maar dat lukt ook niet. Er staat iets van cannot create backup on this partition because of improperly status of this partition.

Heb je die partitie wel geformateerd? AL zit ik me nu wel erg af te vragen of dat wel nodig is :)

Start je DI vanuit windows op, of vanaf diskette bij opstarten pc. (dus windows draait nog niet)
Laatste is juiste manier.

Vanuit windows deze start dan mijn pc opnieuw op en dan krijg ik die foutmelding

Ik zou eerst de backup op een andere hd zetten en dan branden op dvd...
Dat zal al veel oplossen...

Geplaatst door dvham
Na enkele seconden krijg ik de foutmelding not enough memory. Dan start mijn pc weer opnieuw op.

Powerquest adviseert om dan het DOS-programma MEMMAKER te gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan