drive image 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

whitewolff

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2001
Berichten
301
Hallo Beste Mensen,

Gebruik al een paar jaar drive image 2002.Nu heb ik service pack 2 geinstaleerd,en wil ik een image maken op een anderen schijf,of op een anderen partitie.Hij maakt zijn bewerkingen gewoon.En als hij dan opnieuw opstart,en je kijkt in de map waar de image in moet staan,dan staat er [ Image is niet toegankelijk,toegang geweigerd. ]En wil je dan de lege map weg doen,dan komt er te staan.

[ Kan image niet verwijderen.De toegang is geweigerd.
Controleer of de schijf vol of tegen schijven is beveiligd of dat het bestand momenteel in gebruik is.] Dat ik een map niet kan verwijderen,dat heb ik wel vaker gehad.Maar dat er niets in staat vind ik vreemd.0mb en niet kunnen verweideren.

PS: Heb op de site van Powerquest gekeken,maar moet geen probleem zijn voor service pack 2.Heb er verder ook nog geen problemen mee gehad.

Wie o wie weet raad.

Groet Indiaan
 
Ik werk liever met 98SE.. > in de mapopties kun je aangeven of je alle bestanden wilt laten weergeven. Als je deze aanvinkt dan zie je ongetwijfeld een verborgen bestand staan. Lukt verwijderen dan toch niet, is opstarten in veilige modus en dan nogmaals proberen een optie?:8-0:
 
Hi, met eraser lukt het ws. wel. ik heb je hem reeds gemaild. laat ff weten of het lukte.
gr. Willem:rolleyes:
 
drive image

Krijg het niet weg,ook met dat programma niet.Kan de map wel verslepen,doe je dan delite,dan blijft deze gewoon in de dir.En geeft de melding wat boven staat geschreven bij mijn vraag.


Groet Indiaan
 
Dive image

Hallo mensen,

Ik denk dat ik weet waar het aanligt,maar zeker weet ik het niet,als ik het zeker weet laat ik het nog wel horen.


Ik denk dat het met beveileging van het delen in een netwerk heeft te maken,Want dat heb ik aan gevinkt,en de icoonen zijn wer terug.Maar win Xp loopt nu nog lekker,dus ga ik het nu niet terug zetten.Maar laat het wel weten als het een keer nodig is .


Groet Indiaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan