Drive Image en Notebook -floppydrive

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik probeer op een notebook Packerd Bell 3226 zonder floppydrive een image te maken. Echter bij het configureren krijg ik error 14
automatic removal of fake floppy failed.

Altijd wel wat met dit programma (drive Image 2002)
wie weet de oplossing ??

grt

egkok

Beadnkt maar dat had ik ook al gevonden en uitgevoerd. Zowat alles gedisabled maar geen resultaat. Die powerquest produkten zijn wel goed maar altijd is wel een compatable kwestie zonder dat daar melding van wordt gemaakt. Alleen een error, moet je als leek maar achter komen wat er mee te doen. Ik ben nou een trial aan het download van image 7 moet je ook eens doen en kijk maar eens wat voor **** ze nu weer hebben verzonnen !! Krijg je je download als cfm file, zijn maar weinig nederlanders die weten wat ze hier mee aanmoeten.

PQDI

Ik heb niks dan lof over PQDI. Zelf gebruik ik voor Me de versie 5 en voor Xp de 7, nooit fouten.

Ik zei al dat ik die progs uitstekend vond maar het ging nu over het downloaden >> zie boven. En Powerquest progs komen vaak in de problemen met download accelerators of opslag toestanden zoals Backup Now etc die moet je dan eerst uitschakelen, maar daar moet je ook maar achter komen...... grtz elbert

overigens jan thomas ik heb 2002 erafgegooid maar nu krijg ik toch nog steeds de error 14 melding maw hij probeert nog steeds die image te maken hoe krijg ik dit nou weer weg.... dus ik start op en drive image probeert dus een fake floppy aan te maken maar geeft dan een error...... dat mag toch niet kunnen als het programma is verwijderd ook in het register! Dat zijn toch hinderlijkheden die je alleen bij powerquest tegen komt. Wie weet hoe ik dit kan corrigeren ??

groeten
elbert

PQDI

Start dan iets van PQDI op, kijk eens hier

Om de opgaven/inschrijvingen te vinden, welke programma's bij de start van Windows automatisch geladen worden is enige speurwerk voor nodig. Mogelijke autostartopgave vind je hier.

HKEY_LOCAL_MACHINE\ Software\ Microsoft\ Windows\ CurrentVersion

in de Sleutels

Run

RunOnce

RunServices

RunServicesOnce

zoals bij

HKEY_CURRENT_USER\ Software\ Microsoft\ Windows\ CurrentVersion

in de zelfde Sleutels zoals boven.

Ook zijn er nog inschrijvingen in de Systeem.ini met de opgave

Load= of run=.

Niet gelukt, het is toch echt wel heel primitief dat zo'n melding erin blijft na het deleten. Hier krijg ik een hartinfarct van... wie weet nog meer raad ??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan