drive letters

Status
Niet open voor verdere reacties.

buruma

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2003
Hallo allemaal hier weer even een vraagje ik heb xp pro geinstalleerd en nu heeft mijn harde schijf drive letter G gekregen ik zou hier graag weer C van maken die die heeft toegekend aan een verwisselbare schijf. Kan dit wel en hoe moet ik dan precies te werk gaan.

Alvast bedank,
Carla

Ga naar Deze computer>beheren>opslag>schijfbeheer.
Hier kan je de schijfletters veranderen.

Let op het kan dat sommige programma's niet goed meer werken, omdat je de schijfletters veranderd hebt.

Heb het geprobeerd maar helaas het wil niet lukken wat nu ik kan nu sommige dingen niet installeren want hij vind de harde schijf niet hoe nu verden?

ja maar dan staat er niet bij mijn harde schijf dat ik de letter kan veranderen en nu dan?

Geplaatst door buruma
ja maar dan staat er niet bij mijn harde schijf dat ik de letter kan veranderen en nu dan?
Er is ook niet een knopje die je dat verteld.;)

Ga op het gekleurde staan waarin de gegevens van de schijf staan.
Bij mij zie je bijvoorbeeld;
(zie screenshot een beetje rechts onder)

(I)
28,63GB FAT32
in orde

Waar deze gegevens staan kan je klikken en veranderen.
attachment.php

Bijlagen

• schijfbeheer.gif
    schijfbeheer.gif
    23,9 KB · Weergaven: 78
ja oke dat heb ik gedaan maar dan zegt ie windows kan de stationsletter van dit systeem of opstartvolunme niet wijzigen.
dus ik weet het nu ook niet meer alles er maar weer af en weer opnieuw beginnen? maar dan weet ik niet of het dan wel goed gaat natuurlijk nog andere opties misschien?

alvast bedankt

Heb vanalles geprobeerd maar helaas dus toch maar alles er weer afgehaald en opnieuw gedaan en nu is het goed bedankt voor alle tips en antwoorden

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan