....Nee, geen probleem van windows7 zelf. De dvd leest alle cd schijven origineel en geburnd, ook leest hij alle originele dvd schijven
wat hij niet doet is geburnde dvd schijven oppakken..... anders gezegd ze worden totaal niet herkend door windows7 en de rest van de pc.....
beetje uitzoeken en IQ gebruiken leerde al snel dat er niets mis was met de dvdspeler ook niet met windows7(homeversie in die laptop) maar wel met de driver
het bleek namelijk dat in de laptop van mijn schoonzus windows7-64 bits geinstalleerd was en de 32 bits dvd/cd driver....
Omdat zij nooit dvds in die laptop stopte maar wel af en toe cds die door de standaard ATAPI driver van windows het deden en blijkbaar liet win7-64 ook originele dvds door met
32 bits driver. Maar geen geburnde DVD's.... Vandaar dat ik de 64 bits driver nodig heb .... en die ik niet kan vinden.... :shocked:
De site die jij geeft heb ik ook gezien leuk duidelijk dat wel maar om 30 euro neer te gaan tellen voor die driver zie ik niet zitten want het is een loksite van driver-alert en die is dus niet gratis,
de driver op die site is ook al van 2006 en afgezien daarvan vind ik dat de leverancier van die laptop destijds die driver had moeten leveren....
Alle gekheid op een stokje toch bedankt dat je de moeite genomen hebt om te kijken helaas heb ik er niks aan je zult zelf toch ook gezien moeten hebben dat het onmogelijk is iets te downen zonder lidmaatschap a 30 euri/jaar . het merk van de laptop is asus K70IO en op die site vind je alles terug alle drivers enzo behalve je raadt het al die dvd/cd driver......
dus ook asus is niet echt service gericht bezig....
Maar als je denkt of iemand anders die driver toch nog te kunnen vinden, gaarne ......
spreekt uiteraard voor zich dat dat geen betaalversie moet zijn dan had ik zelf ook wel even kunnen googelen op die naar mijn mening oplichterszooi.....
bye the way, waarom heb jij het opeens over de Vista driver pakken??? ten eerste staat er wel degelijk ook de windows 7 64 bits versie bij (het 6de blok)

en ten tweede werken lang niet alle vista drivers in windows7
afgezien van het feit dat ook vista eenzelfde probleem kan geven met de compabiliteit tussen win7(home) en de hitachi dvdspeler...................