Driver Asus m2n32Sli

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sarita

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Hoi,

Ik ben al een paar dagen op zoek naar de drivers van mijn moederbord. Via google heb ik wel enkele gevonden, maar de moederbord wordt nog steeds niet herkend (apparaatbeheer). De cd heb ik niet meer, helaas kwijtgeraakt. Weet iemand waar ik een driver kan vinden die het misschien wel doet? Ik heb windows xp.
Mijn videokaart, Geforce 8600 gt, wordt trouwens ook niet herkend, kan dit komen doordat de moederbord niet herkend wordt?

Alvast bedankt

Bedank, ik zal het doorgeven. De pc staat ergens anders.

De moederbord heet trouwens m2nsli ipv m2n32 sli. Hopelijk maakt het niet zo veel verschil uit.

Bij het istalleren van de chipset wordt er een fout gegeven, er zit in een fout in de setup. Het wordt nu nog een keer gedownload en weer geprobeerd.

Sorry, ik kwam er net achter dat het de m2n sli is.

Dank je, ik zal de link doormailen.

Dank je. Ik weet eigenlijk niet of een deluxe versie is. Dacht het wel, maar dat weet ik niet zeker. Ik mail het in ieder geval door.

de normale versie heeft weer een andere chipset dus vandaar even kijken naar welk bord het precies is.
Of die andere persoon probeert maar even....:D

De pc is terug, doet het wel. Maar niet naar behoren. Soms valt het gewoon uit enzo. Ik kan ook niets installeren zoals winrar of IE7.

Ik zag net dat het geen deluxe versie en ben naar de site gegaan die je had opgegeven. Moet ik daar de BIOS [BIOS History] of BIOS-Utilities hebben?

Laatst bewerkt:
Moederbord wordt wel herkend, alleen multimediacontroller niet. Daar staan gele vraagtekens.
Maar welke soort driver moet ik dan hebben? Ik laat de pc weer opnieuw installeren omdat bijna niets werkt. Elke setup, gedownload of al opgeslagen op de harde schijf, wordt er gezegd dat de setup beschadigd is. Ik wil dan graag de juiste drivers hebben.

Op welke manier kan ik de gele vraagtekens oplossen?

Hier een screenshot van de vraagtekens

Bijlagen

• Vraagtekens.JPG
    Vraagtekens.JPG
    38,4 KB · Weergaven: 29
Zou je besturing voor geluid ,games eens willen openen en een screen van plaatsen?
\

Hier een screeshot

Bijlagen

• ap.JPG
    ap.JPG
    40,1 KB · Weergaven: 22
je normale geluid zou nu goed moeten zijn...

die overige is wellicht een extra??Voor hdmi aansluiting oid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan