Driver camera van panasonic

Status
Niet open voor verdere reacties.

1daggebruiker

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2006
hey ik heb een usb cable voor de mini dv camera van panasonic ik moest de driver instaleren driver name is DVC ik heb deze driver niet gekregen bij het kopen van de usb cable (logies) maar nu weet ik niet waar ik m moet downloaden heb overal gekeken bij google en bij panasonic.nl ik ben het zat maar als ik automatisch de wizard hardware installeren klik dan zie ik ook nergens klik hier om deze driver op internet te plukken ofzo maar goed ik hoop dat iemand me kan helpen

Groeten Dillon

usb camera driver panasonic

gelieve eens te kijken op de hiernavermelde site, ik geloof wel dat die driver daar ergens moet te vinden zijn.

Digital Video Cameras Drivers (All) - Panasonic AustraliaNV-DS50A - e.cam Digital Video Camera. NV-DS60A-S - e.cam Compact DVC ... SD Reader\Writer USB Driver for (Blue Colour) BN-SDCBAE, 1014.37kb, ZIP ...
www.panasonic.com.au/support/downloads/file_type_results.cfm?fileTypeID=1&productCategoryID=38 - 28k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Niet uit het oog verliezen dat de driver moet geïnstalleerd worden VOOR dat de camera aangesloten wordt.

Succes.

gelieve eens te kijken op de hiernavermelde site, ik geloof wel dat die driver daar ergens moet te vinden zijn.

Digital Video Cameras Drivers (All) - Panasonic AustraliaNV-DS50A - e.cam Digital Video Camera. NV-DS60A-S - e.cam Compact DVC ... SD Reader\Writer USB Driver for (Blue Colour) BN-SDCBAE, 1014.37kb, ZIP ...
www.panasonic.com.au/support/downloads/file_type_results.cfm?fileTypeID=1&productCategoryID=38 - 28k - In cache - Gelijkwaardige pagina's

Niet uit het oog verliezen dat de driver moet geïnstalleerd worden VOOR dat de camera aangesloten wordt.

Succes.
hey mijn model staat er niet mijn model is NV-GS17 groeten dillon

Titel van de vraag verduidelijkt en verplaatst naar een geschiktere sectie. :)

Probeer anders hier de USB driver.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan