Driver deïnstaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

in my life

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2007
Hoi,

Ongeveer een halfjaartje geleden heb ik mijn Driver van de videokaart upgedate. Dankzij deze driver werd het mogelijk om CoD4 te spelen. Echter geeft het ook een probleem. Als ik Guild Wars speel geeft het een groot probleem. als ik iets aan het doen ben (ga er maar niet tever opin want het is wat saai) dan wordt mijn scherm zwart voor ongeveer 20 seconden en dan komt er een popup van: Beeldscherm besturings programma reageert niet en is hersteld. maar omdat ik die handeling zo vaak doe is het nu super iritant... Ik speel nu geen CoD 4 meer of een spel waar ik de driver voor nodig heb (Guild Wars deed het al zonder de driver). weet iemand hoe je de driver kan Deïnstaleren? het is een Driver voor mijn videokaart van mijn laptop, ik weet zeker dat het door die driver komt. de 1e dag dat hij geïnstaleerd was deed het probleem zich voor :P.

dus.. hoe krijg ik hem eraf? ik zoek zometeeen ff op welke het is.. weet neit of jullie dat meoten weten.. ik post dit eerst even.

zonder die ene driver :P zo superveel weet ik er ook niet vanaf... ik heb hem upgedate zegmaar... kan je die update er dan niet gewoon "afgooien"?

ik denk dat hij eraf is!!! ik heb het via de "software" lijst gedaan zoals je zei... ik moet hem nog wel ff opnieuw opstarten.. dus dat doe ik dan nu... ik vertel zo dan of het gelukt is :P

zul je raar beeld krijgen.

zal wel gaan "golven" op internet en gamen kun je dan ook niet meer

TY!! hij doet het weer normaal!! geen CoD4 maar tegen die tijd download ik hem weer opnieuw :P niets golvend ofzo hoor :P en zoals je ziet zit ik op internet en GW doet het beter dan eest :P bedankt:love::love::love:!! vraag opgelost :thumb::thumb:

je kunt toch niet zonder een videokaart/chip driver

wat staat er nu in apparaatbeheer?een geel uitreopteken ofzo??

kijk, ik heb gewoon de driver die ik heb gedownload erafgehaald. En hij gaf een waarschuwing van: U staat op het punt ..... te verwijderen. Het verwijderen van een stuurrprogramma kan ertoe leiden dat deze computer instabield wordt of dat de geavanceerder functionaliteit van dit stuurprogramma niet meer werkt.

toch verder gegaan en alles doet het nog, hem er nieuw op gezet en nu is het probleem ook gewoon weg... dus ik denk dat ik de 1e keer wat fout heb gedaan of het moet zich weer voordoen zover het me nog niet is opgevallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan