Driver Dimera350C

Status
Niet open voor verdere reacties.

diana1214

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2001
Wie kan mij helpen ik heb laast winxp er op gezet maar ik kan de driver voor mijn relisys Dimera 350C digitale camera vinden wie kan mij helpen waar ik die kan vinden Groetjes D

Als je bij het installeren de vraag krijg om drivers plaats dan de cd in de cd rom speler en ga op de cd zoeken naar de driver van windows 2000 en klik op volgende als hij dan vraagt om een certificaat klik je op toch doorgaan. nu installeert hij gewoon de drivers.:D

nou ik heb hem er net weer van af gehaald en gekeken of ik dat bij nieuwe hardware kon doen dat met de drivers maar dat lukt niet daarna heb ik het cd tje er in gestopt en dan word het geinstaleerd maar dan kan je niet zelf bepalen welke drivers je gebruikt weet ook niet hoe ik dit op ga lossen want hij staat er wel bji maar maar kan niets aanklikken daar
help!

heb nu alles gegewoon geinstaleerd dat win200 krijg ik er niet op hoe kom ik aan de versie van xp videocapture heeft hij ook gedowload en dan krijg ik wel beeld maar krijg ik een fout melding : Failed to ged usb device file name wat kan ik hier tegen doen bij photo express van ulead systems geeft hij het zelfde aan wie kan mij helpen???? groetjes D

Na nog wat zoeken kan ik je deze nog aanraden. En is Relisys wellicht overgegaan in Teco image, dat je weet?
suc6

Hel hallo

niet dat ik weet want de site van relisys bestaat ook nog dus denk het niet iedergeval hardstike bedankt voor het zoeken maar is dat wat je heb gevonden van relisys of van teco image wat jij zij?? ik hoor het wel -x-

o sorrie zie het al dan kan ik een driver vinden ga nu even kijken bedank! -x-

relisys

he hallo ben ik weer heb net weer gekeken op de site van www.relisys.nl en dan word het automatich www.lebox.nl dus het is wel van naam veranderd
maar op de site heb ik niets bruikbaars gevonden ga nog wel een keer kijken weet het anders ook niet
-x-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan