Driver downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan houdt het op voor mij. Mogelijk kom je via Windows Update weer zover dat hij wél te zien is in Apparaatbeheer, zoals je eerder deed.

Tijs.

Windows update is helemaal een ramp hij blijft ati sm bus controler downloaden dan valt de pc uit.
Ik denk dat Windows xp de beste optie's, pc is super traag.

Klinkt goed, vooral omdat de support van Asus ook XP omvat.

Tijs.

Ik heb het voor elkaar op Windows 7 de oplossing was eigenlijk kortbij waar ik zelf niet aan gedacht heb.
Ik het de chipdriver pakket van de support van Asus afgehaald voor mijn pc en de bestanden uitgepakt en met rechter muis klik hem op compatibiliteitsmodus gezet op Windows xp sp3 en toen geïnstalleerd, daar staat een mapje drivers en toen ik kon ik via apparaat beheer stuurprogramma's bij werken de vga en netwerkkaart installeren. Zo heb ik dan met de audio drivers van de support site gedaan en nu werkt alles super.
Scrollen en schokkerige beeld op internet is bijna helemaal weg openen van pagina's gaat weer normaal.

Ik wil iedereen bedankt voor de hulp moeite en tijd en heb er zeker wel wat aangehad.

Ok, aha. Toen ik het vanmorgen las dat het niet lukte, dacht ik dat ik misschien toch de verkeerde driver had uitgekozen, omdat je mogelijk een Apple Radeon 9000 Pro Mac had gekannibaliseerd...
;)

Probeer toch nog even Windows Update, want mijn ervaring met XP Ati is dat de Catalyst nog wel eens wil happen naar 7, meestal krijg je dan een nieuwe.
Wel even vooraf Herstelpunt maken, & vergeet die Prestatie-Index niet opnieuw uit te voeren.

Deze vraag nog even de status geven dat het opgelost is.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan