Driver DVD Speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

jetjuh

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2009
Hallo,

ik ben voor het eerst op dit forum, dus weet niet of ik mijn vraag op de juiste plek stel:confused:

Ik ben in het bezit van een Medion 95800 met een matsu****a uj- 840 dvd erin.

Nu ben ik op zoek naar een driver voor deze dvd, maar op het hele net nergens te vinden, iemand een idee waar ik deze vandaan kan halen ?

Welkom op Helpmij,

Je had je vraag in een al bestaande vraag geplaatst en dat is niet de bedoeling.
Ik heb je vraag nu een eigen plek gegeven. Dit moet jij dus voortaan ook doen. Dus gewoon de sectie opzoeken waar jou vraag bij hoort en dan daar een nieuw bericht maken en niet in de vraag van een ander plaatsen :-)

Succes verder,

Raymond

DVD spelers hebben geen eigen drivers die te downloaden zijn.

Wat is het probleem precies?

DVD spelers hebben geen eigen drivers die te downloaden zijn.

Wat is het probleem precies?

Nadat onze lap hemaal vastgelopen was, moesten wij windows (xp) er opnieuw opzetten.
Alle drivers hebben we kunnen vinden op de site van Medion.
Allen nu onze dvd nog, als we er een disk in doen herkent ie wel dat er een disk in zit, maar leest of brand deze niet.

Daar zijn geen drivers voor en dat blijkt ook wel, anders had je met de cd/dvd windows niet opnieuw kunnen installeren!

Je hebt inderdaad XP er opnieuw op gezet dus werkt je DVD drive of heb je met een herstelpartitie gewerkt?
Je kan eens proberen de speler te verwijderen uit apparaat beheer en dan je laptop opnieuw opstarten.

Je hebt inderdaad XP er opnieuw op gezet dus werkt je DVD drive of heb je met een herstelpartitie gewerkt?
Je kan eens proberen de speler te verwijderen uit apparaat beheer en dan je laptop opnieuw opstarten.

Oke, zal ik proberen.

Oke, zal ik proberen.

Gedaan !

laptop vond nieuwe hardware ( dvd ) .

Als ik er een cd of dvd in doe, vind hij deze wel, maar het programma cd burner xp geeft aan : er is een fout opgetreden tijdens het branden van de schijf, vaak treed deze fout op als de schijf van slechte kwaliteit is, of de brander hier niet compitabel meer is.

Deze melding krijgen wij sinds we de harde schijf hebben geformateerd.

Voorheen konden we altijd branden met dit merk cd/dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan