Driver error

• Onderwerp starter Onderwerp starter Takua
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Takua

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2008
Mijn scherm valt vaak uit en dan krijg ik deze melding

Soms valt mijn computer helemaal uit en ik weet niet waar dat aan ligt. Het gebeurt vooral als ik games speel.

Hoe los ik dit probleem op?

Hoi Takua

En welke NVIDIA driver dat is ?? :( GeForce GT/GTX of anders ? en waarom krijg je die melding dat weet je ook niet .... toch ?

Waarom zou je niet driver gewoon via DDU Uinstaller ( gratis is ! ) met alle sporen willen verwijderen, en vervolgens ook gewoon handmatig direct van NVIDIA site eigen laatste driver voor een schoon installatie downloaden ??

IObit Driver Booster zelf gebruik ik ook (soms) maar FF toegeven moet ik dat hij problemen met driver niet oplossen kan ( niet altijd ! ) ..die vind' alleen maar een driver voor jou !
Bij schone installatie soms en +/-~vaak wel, maar in jouw geval eerst constateren waarom je die foutmelding gekregen hebt, fout evt. elimineren driver verwijderen en pas dan nieuwe driver installeren, zo in principe dat gaat ...:D

Laatst bewerkt:
Welnu, ik ben even lekker eigenwijs en zal een dergelijk tooltje nimmer gebruiken. Als mijn systeem goed werkt is er geen enkele reden om van alles en nog wat te laten updaten. Werkt mijn systeem niet goed, dan ga ik specifiek op zoek naar de 'boosdoener' en zal ik - indien nodig - handmatig de software / drivers updaten.
Ik vergelijk een dergelijk progje voor mijzelf veelal met automatische incasso's -> het gaat meestal goed, maar 1 op de X-keren ben je de sigaar. Ik mag graag zélf de controle houden. ;) :D

:o OOkey (verkeerd begrepen ! :shocked: ) comment is weg ! :thumb:

Laatst bewerkt:
Download de IObit Driver Booster en laat die het driver probleem oplossen:
http://www.iobit.com/nl/driver-booster.php
Dat programma heeft mijn probleem niet opgelost.

Hoi Takua

En welke NVIDIA driver dat is ?? :( GeForce GT/GTX of anders ? en waarom krijg je die melding dat weet je ook niet .... toch ?

Waarom zou je niet driver gewoon via DDU Uinstaller ( gratis is ! ) met alle sporen willen verwijderen, en vervolgens ook gewoon handmatig direct van NVIDIA site eigen laatste driver voor een schoon installatie downloaden ??

IObit Driver Booster zelf gebruik ik ook (soms) maar FF toegeven moet ik dat hij problemen met driver niet oplossen kan ( niet altijd ! ) ..die vind' alleen maar een driver voor jou !
Bij schone installatie soms en +/-~vaak wel, maar in jouw geval eerst constateren waarom je die foutmelding gekregen hebt, fout evt. elimineren driver verwijderen en pas dan nieuwe driver installeren, zo in principe dat gaat ...:D
Ik heb mijn driver verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, maar dat heeft het probleem niet opgelost. Ik heb een Nvidia Geforce GTX 960.

:confused: Och jej dan moet ik passen ..:(

misschien is het wat meer aan de hand bij jou :(

Download bij NVIDIA drivers voor je graka

Kies hier:

• Option 2: Automatically find drivers for my NVIDIA products.
Klik op de Graphic drivers knop
bttn_auto_gpu.jpg

Lees m'n sig en zet de weblink van Speccy hier eens neer.

Indien W10, de driver via apparaatbeheer deïnstalleren, rebooten en windows zelf de driver laten installeren, dat wil vaak wel.

Lees m'n sig en zet de weblink van Speccy hier eens neer.

Indien W10, de driver via apparaatbeheer deïnstalleren, rebooten en windows zelf de driver laten installeren, dat wil vaak wel.
http://speccy.piriform.com/results/c2lb1bnTXhepeiKMnFXxX46
Hier staan mijn computer onderdelen. Moederbord: http://tweakers.net/pricewatch/464482/gigabyte-ga-h110m-s2h.html
Windows 10 64 bit

Waarom zou ik mijn driver nog een keer opnieuw installeren als dat vorige keer ook niks oploste? Naast dit driver probleem vallen spellen ook zomaar uit, daarna komt er een melding van Windows "Blablabla has stopped working."

Ik heb Windows laatst opnieuw geïnstalleerd en als ik mijn pc net opstart staat er aan het begin 2 keer Windows 10, ik heb hem niet 2 keer geïnstalleerd dus ik weet niet waarom, maar ik denk dat dat niet veel uitmaakt.

Download bij NVIDIA drivers voor je graka

Kies hier:

• Option 2: Automatically find drivers for my NVIDIA products.
Klik op de Graphic drivers knop
bttn_auto_gpu.jpg
Ik heb hem daar al gedownload.

Laatst bewerkt:
Niet zelf installeren adviseer ik......,door windows zelf laten doen.
Gebruik je nVidea experience? deinstalleer die.

Ik heb de driver opnieuw geïnstalleerd, dit keer heb ik een iets oudere driver geïnstalleerd (een van 21 December 2015, de vorige was van Januari 2016) en nu heb ik die display driver error niet meer, maar nu valt mijn monitor soms zomaar uit en dan krijg ik een no signal melding, dat gebeurt meestal terwijl ik een spel speel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan