driver grafische kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

jobo182

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2004
Berichten
819
hallo,
is er verschil tussen de drivers van de videokaart met een laptop en een desktop ?

want ik heb, geloof ik de verkeerde drivers geinstalleerd op mijn laptop (PackardBell Easy Note) daar zit een GeForce4 440Go 64M in,
er is nu geinstalleerd via nvidia 77.70 mobile 2kxp.exe
zie
nvidia.jpg
 
werkt het niet meer?
want volgens mij maakt het niks uit. maar je kan de drivers misschien gewoon bij packard bell online downloaden?
 
De driver werkt toch zo te zien?

De Forceware mobile-drivers zijn voor de Geforce Go-videokaarten. Deze vind je alleen maar in laptops.

De normale Forceware-drivers zijn voor de Geforce-kaarten die je alleen maar in desktops terug kan vinden.
 
Welk type EasyNote heb je?
Of wat is het serienummer?

Diezelfde videokaart zit in een laptop van een vriend van me(Medion M5400)
Met de standaard Nvidia driver ging deze ook niet werken.
 
bij PB online vind ik alleen nVidia NV18 Geforce4 MX 440
en ik heb een GeForce 4 440 Go 64M volgens Everest,
de driver werkt dus wel, zijn geen problemen,
maar ik dacht, kijk eens bij NVIDIA voor update, ook voor mijn desktop en vond dus een nieuwe versie, deze gedowload: 91.47_forceware_winxp2k_international_whql.exe
maar nog niet geinstalleerd op laptop, wel op desktop, maar lees nu dus dat er verschil is tussen driver laptop en desktop, dus zie ik er maar vanaf
en laat dus maar die mobile versie 77.70 erop staan,
het is een Easy Note K2800,
 
bij PB online vind ik alleen nVidia NV18 Geforce4 MX 440
en ik heb een GeForce 4 440 Go 64M volgens Everest,
de driver werkt dus wel, zijn geen problemen,
maar ik dacht, kijk eens bij NVIDIA voor update, ook voor mijn desktop en vond dus een nieuwe versie, deze gedowload: 91.47_forceware_winxp2k_international_whql.exe
maar nog niet geinstalleerd op laptop, wel op desktop, maar lees nu dus dat er verschil is tussen driver laptop en desktop, dus zie ik er maar vanaf
en laat dus maar die mobile versie 77.70 erop staan,
het is een Easy Note K2800,

Die onderstreepte driver is niet voor de Geforce Go-versies, maar voor de gewone Geforce-kaarten.

Bij nVidia kan je ook de nieuwste Forceware-drivers ophalen voor je Geforce Go-videokaart die in je laptop zit.
 
sorry, het is een EasyNote K5300
en bij PB word geen update aangeboden, alleen deze
Description Version System Date
nVidia GeForce4 Go420/440 display driver 3.2.2.0 WinXP 11-08-2003
ik zal nog eens kijken bij nVidia voor de nieuwste Forceware-drivers, als ik ze vind
anders laat ik het zo als het nu is
gr, zippo
 
bedankt,
ik vraag me alleen af, waarom ik geen mail meer ontvang, wanneer er gereageerd word op een vraag, als ik daarop geabonneerd ben,
voorheen (bij andere posts) was dat wel zo !
 
bedankt,
ik vraag me alleen af, waarom ik geen mail meer ontvang, wanneer er gereageerd word op een vraag, als ik daarop geabonneerd ben,
voorheen (bij andere posts) was dat wel zo !

Dat kan met (inmiddels) twee dingen te maken hebben.
Je hebt @home als provider en je hebt daar het spamfilter hoger ingesteld dan 'gemiddeld' en/of je hebt IE 7 en daar moet je dan ook de internetsecurity in IE7 op Medium zetten.
 
ik heb idd @home als provider, heb nu het email adres (gmail) veranderd,
en geactiveerd, nu moet het goedkomen
gr, jobo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan