driver HP scanner 3400C voor Vista

• Onderwerp starter Onderwerp starter avs
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

avs

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2004
Ik heb net een nieuwe pc met Vista, en nu krijg ik mijn scanner HP3400C niet meer aan de praat. HP ondersteunt hem niet meer. Weet iemand waar ik een driver voor Vista voor deze scanner kan vinden?
Bij voorbaat heel hartelijk dank.

Annemieke

Dat had je vooraf niet kunnen voorzien.............?

Nou ja, zie bericht van Kwelgeest en Wens -> Klik

Dat had je vooraf niet kunnen voorzien.............?

Nou ja, zie bericht van Kwelgeest en Wens -> Klik

Jawel, maar dat was geen reden om Vista te laten staan.
Ik heb nu precies gedaan wat op tweakers.net staat, maar de scanner wordt nog steeds niet herkend. Ik heb eerst de drivers geïnstalleerd en vervolgens de scanner aangesloten. Wat doe ik verkeerd?

Geen flauw idee, ik postte iets dat bij iemand anders dé oplossing was.

Klopt..bij mij ook.

Je kan nog het e.e.a. aan de persoon vragen die deze links heeft geplaatst want die komt nog elke dag hier op het forum...Patrickt

succes, ED

Klopt..bij mij ook.

Je kan nog het e.e.a. aan de persoon vragen die deze links heeft geplaatst want die komt nog elke dag hier op het forum...Patrickt

succes, ED

Ik heb Patrickt al 2x een mail gestuurd, maar tot nu toe nog geen antwoord mogen ontvangen.

Alles gaat goed tot ik de scanner aansluit, hij wordt dan niet herkend door Vista.

Als Patrickt dit leest:

Patrick,zou je misschien zo vriendelijk willen zijn om nog een keertje de Vista driver voor de 3400 Scanjet van HP ergens neer te zetten zodat ik hem kan downloaden?
Bij voorbaat heel hartelijk dank.

Annemieke

Ook nog geen contact op genomen met HP?

Ook nog geen contact op genomen met HP?

HP laat op zijn site weten geen Vista-drivers te maken voor deze (en een aantal andere) scanner. In een ander bericht op dit forum (dat inmiddels gesloten is) staat dat Patrickt aangepaste drivers heeft, vandaar mijn vraag aan hem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan