Driver installatie XP dmv sysprep

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doekstra

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2011
Berichten
4
Hallo Allemaal,

Door middel van WDS rol ik windows XP uit.
Hiervoor maak ik gebruik van een sysprep-file en uiteraard een WIM-file.

Het image wordt goed geinstalleerd op verschillende merken PC's. Zowel Dell als HP.
Hiervoor gebruik ik een lijst met drivers die ik van onze oude RIS server heb gehaald.

Deze drivers heb ik staan in een map op de WDS-server (..\$OEM$\$1\Drivers)
De sysprepfile heb ik staan in (..\$OEM$\$1\sysprep)

Nou worden de drivers die ik van de oude server heb gehaald netjes gebruikt in mijn image en die werken ook goed. Echter wanneer ik er nieuwe drivers bijzet dan worden deze drivers wel netjes naar de PC gekopieerd waar het image op geinstalleerd wordt maar de drivers worden niet geinstalleerd.

Ik weet dat het de juiste drivers zijn omdat als ik ze handmatig installeer, ze gewoon goed werken.
Op een of andere manier worden ze niet automatisch opgepakt door de installatie.

Hier onder mijn [UnAttended] van de sysprep file:
Code:
[Unattended]
    OemSkipEula=Yes
    InstallFilesPath=C:\windows\Driver Cache\i386
    DriverSigningPolicy=Ignore
    UpdateInstalledDrivers=Yes
    OemPreinstall=Yes
    OemFilesPath=\\%SERVERNAME%\RemInst\%INSTALLPATH%\
    OemPnpDriversPath=\Drivers\test;\Drivers\000_chipset;\Drivers\001_nic;\Drivers\002_vga;\Drivers\003_sound;\Drivers\003.1_sound;\Drivers\003.2_sound;\Drivers\004_cpu;\Drivers\005_massstorage;\Drivers\006_wlan;\Drivers\007_modem;\Drivers\008_bluetooth;\Drivers\009_io_devices;\Drivers\009_io_devices;\Drivers\010_other;\drivers\VGANX;\drivers\VGANX\SBDrv;\drivers\VGANX\Driver;\drivers\VGANX\CPanel;\drivers\VGANX\BIN;\drivers\VGANX\SBDrv\SMBUS;\drivers\VGANX\Driver\2KXP_INF;\drivers\VGANX\Driver\2KXP_INF\B_31521;

Het lijkt me niet dat het te maken heeft met de naamgeving van de drivermappen ?
 
Het zou misschien kunnen dat de ATI Drivers niet PnP zijn.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan