Driver installeren lukt niet meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter xemx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xemx

Verenigingslid
Lid geworden
15 aug 2001
Ik heb een Acer TM5515 laptop met Windows Vista Home Premium (SP1).

Omdat ik de geavanceerde functies van het touchpad niet meer kon gebruiken en de melding kreeg “kan geen verbinding met stuurprogramma Synaptics aanwijspunt maken” als ik de muiseigenschappen opende, heb ik de installatie van het synaptics pointing device ongedaan gemaakt en de nieuwste drivers opnieuw proberen te installeren. Maar dat lukt niet. Ik krijg steeds de melding dat de installatie van Synaptics (HidUsb) HDClass gelukt is, maar de installatie van Synaptics (SynTP) Mouse is niet gelukt. En de touchpad werkt nog steeds niet beter.

Wat doe ik fout? Hoe kan het komen dat het niet meer lukt een driver te installeren?

Bedankt,
Angela

Het probleem blijkt Windows update KB938371 te zijn (en heel misschien ook KB940510: kon deze niet helemaal uitsluiten). Microsoft biedt geen oplossing en deze update is ook niet via configuratiescherm>programma en onderdelen te verwijderen. Teruggaan dus naar een image of herstelpunt van voor deze update of is er nog een andere manier om windows updates te verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan