Driver installeren Riva tnt2 m64

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikself

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2001
Hallo,

k heb XP geinstalleerd op een schone geformateerde PC. Het draait alllemaal als een zonnetje, alleen probeer ik de laatste driver van m'n videokaart te installeren. k heb een zipfile van Creative.com gedownd, uitgepakt, d'r komt een hoop tevoorschijn, allemaal dll'tjes, maar k kan er niks mee. k heb al deze bestandje al in de c:\windows\system32 directory gezet en geprobeerd via apparaatbeheer het stuurprogramma bij te werken, maar er 'wordt niets gevonden', aldus XP.

Vraag is dus: hoe installeer ik deze driver?

Bij voorbaat dank

Doeg

Sape

Tja, heb het e.e.a. gedownd, geinstalleerd, een hoop mogelijkheden, maar ik heb in m'n tabblaadje van m'n beeldscherminstellingen nog steeds maar 2 mogelijkheden; gemiddeld (16 bits) en hoogst (32 bits). Ik wil daar veel meer in hebben staan, bijvoorbeeld hoge kleuren....etc. t is me nog steeds niet gelukt om dat voor elkaar te krijgen.

S

ps t duurde wat lang voor ik reageerde, helpmij is nogal traag, vandaar.

Geplaatst door ikself
Tja, heb het e.e.a. gedownd, geinstalleerd, een hoop mogelijkheden, maar ik heb in m'n tabblaadje van m'n beeldscherminstellingen nog steeds maar 2 mogelijkheden; gemiddeld (16 bits) en hoogst (32 bits). Ik wil daar veel meer in hebben staan, bijvoorbeeld hoge kleuren....etc. t is me nog steeds niet gelukt om dat voor elkaar te krijgen.

S

ps t duurde wat lang voor ik reageerde, helpmij is nogal traag, vandaar.

Die optie is niet meer aanwezig in XP meende ik. 32bit is het beste (en mooiste) wat je aankan zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan