Driver installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

adem

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Berichten
30
Goede avond,

Ik heb een gebruikte notebook van het merk Gericom van me buren gekregen. En helemaal gratis:D:D.
G552 Serie.

Vanwege te veel spam en virussen heb ik opnieuw Xp prof. geinstalleerd. Maar nu mis ik enkele drivers o.a : Audio
PCi Modem
VGA
DVD-RAM.

Ik heb bij me buren gevraagd voor cd's met drivers of recovery cd, maar die hebben ze niet meer.

Weten jullie misschien waar ik kan downloaden. Heb namelijk geprobeerd op de website van GEricom maar kom niet vooruit.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

:thumb:
 
drivers.,

Beste Adam.,

Ik raad je ten eerste aan om te proberen je virussen te verwijderen kijk bv bij www.sophos.com of typ gewoon in verwijder virussen.
Het is hellemaal geen garantie dat je bij formateren ook alle virussen verwijderd de meeste gebruiken gewoon format dat wil zeggen er blijft nog erg veel staan dus daar mee ook de virus,het is niet altyd zo maar ik zou er zeker bij meerdere geen enkel risico nemen.
Met de vraag over drivers is al genoeg gezegd.

Veel succes Josnixs
 
adem zei:
Goede avond,

Ik heb een gebruikte notebook van het merk Gericom van me buren gekregen. En helemaal gratis:D:D.
G552 Serie.

Vanwege te veel spam en virussen heb ik opnieuw Xp prof. geinstalleerd. Maar nu mis ik enkele drivers o.a : Audio
PCi Modem
VGA
DVD-RAM.

Ik heb bij me buren gevraagd voor cd's met drivers of recovery cd, maar die hebben ze niet meer.

Weten jullie misschien waar ik kan downloaden. Heb namelijk geprobeerd op de website van GEricom maar kom niet vooruit.

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

:thumb:
Hoi ik heb al eerder gemeld op het forum dat het mij al meerdere malen is gelukt gewoon de fabrikant te mailen met de vraag om een install cd oa asus stuurde deze direct kosteloos op zeker wanneer het geoon de drivers zijn van je moederbord,het is geen schande dat je het niet gelezen hebt met andere drivers zoals software gaat het ook al is dat niet zo een voudig ik hoop dat je iets aan de tip hebt vgr jnixs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan