Driver instellen bij asus en 9500gt 1tb

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfonsooo

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
hoi allemaal,

ik heb mijn medion comp. met os xp opgewaardeerd met bovenstaande videokaart.
alleen het instellen van de driver wil niet lukken. volgens beschrijving moet ik de aut. opstart van windows wegdrukken en de cdrom zijn werk laten doen, maar dan gaat het mis,ik krijg al vrij snel een zwart scherm met linksboven een knipperend streepje, en dat is het, kan ik weer van voren af aan beginnen. iemand zei mij ,dan moet je handmatig de driver installeren, klolpt dit? en zo ja hoe werkt dat dan. gaarne duidelijke uitleg. bvd.:)

Om te beginnen, heb je de drivers van de oude kaart verwijdert? Kreeg je meteen beeld met de nieuwe kaart?

De driver van je nieuwe kaart is te vinden op de website van de fabrikant (www.nvidia.com) en daar kan je zelf de juiste kaart selecteren (kies voor download drivers). Vervolgens download je de juiste driver en installeert deze. Dat is eigenlijk alles.

Laatst bewerkt:
verwijdering drivers

Om te beginnen, heb je de drivers van de oude kaart verwijdert? Kreeg je meteen beeld met de nieuwe kaart?

De driver van je nieuwe kaart is te vinden op de website van de fabrikant (www.nvidia.com) en daar kan je zelf de juiste kaart selecteren (kies voor download drivers). Vervolgens download je de juiste driver en installeert deze. Dat is eigenlijk alles.

ik heb de drivers van de oude kaart niet verwijderd, daar ik anders geen beeld heb op mijn scherm, hoe werkt dat verder?

*shakes head* ermm wat voor kaart had je hiervoor in geval va onboard zou ie automatisch t moeten doen en als je een andere losse kaart erin had zitten moet je daar de drivers van verwijderen via Start>configuratie scherm>software

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan