driver irql fout melding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Truussie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Berichten
1
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem. Ik krijg ook de foutmeldinf DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL maar dan met een andere code. Gisteren probeerde ik software te installeren van de UvA zodat ik ook gewoon vanaf thuis in de databases kon komen. Meteen na installatie kreeg ik de foutmelding:

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL met code:
0x000000D1 ()x00000022, 0x00000000, 0xF84348A1) ook staat daaronder nog iets over wcardxp.sys

Ik kon niet uit het blauwe scherm komen en heb mijn computer uitgezet. Toen ik 'm daarna weer opstartte kreeg ik na ca. 1 minuut weer precies dezelfde foutmelding en omdat ik weer niet uit het scherm kon komen heb ik mijn computer weer uitgezet. Daarna 'm weer opgestart en geprobeerd in de minuut die ik had de nieuw geinstalleerde software te verwijderen. Ik heb toen de map van Cisco systems (die software) in Program Files gewist. Echter de foutmeldingen blijven komen en ik heb het idee ook steeds sneller na het opstarten. Mijn computer is dus nu onbruikbaar en ik kan er dus niet mee werken. Ik heb geprobeerd 'm op te starten in de veilige modus met F8 maar ik heb geen idee of íe dat deed. Hij deed in ieder geval niets anders dan normaal en de foutmelding kwam weer. Het enige wat ik kan doen is zodra ik mijn laptop aanzet op F2 drukken, maar aangezien ik een pcleek ben heb ik geen idee wat ik dan moet doen. Ik heb al een beetje gezocht op internet over dit prbleem maar met mijn specifieke code geen hits bovendien richtten veel antwoorden zich op wt je met je pc moet doen (codes invoeren, dingen opnieuw installeren et cetera) maar het probleem is nu juist dat ik dat allemaal niet kan doen omdat ik telkens die foutmelding krijg en dus mijn computer niet kan gebruiken.

Welk computergenie kan mij helpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan