Driver irql not less or equal

Status
Niet open voor verdere reacties.

rora1

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2011
Hallo
Ik heb een Samsung R510 ( Laptop ) waar eerst windows vista opstond.
Maar ik heb Windows 7 Ultimate geinstalleerd van Pliek.
Dus ik moest alles weer downloaden zoals NVIDIA ( enz )
Maar nu geeft mijn laptop elke keer aan : Driver irql not less or equal ( blue screen )
Ik heb mijn drivers opnieuw geinstalleerd maar het heeft geen zin het komt nu nog steeds voor...

Ik las in een ander topic dat je na je bios ofzo moest gaan?
Maar hoe doe ik dit en wat moet ik dan doen?

Gr

ik weet het antwoord niet, maar als u geen ervaring met bios heb zou ik er niet ingaan!
maar als u het toch wilt, bij het opstart scherm dan F2 F6 F8 of del indrukken.

Je moet geen Windows 7 installeren van pliek maar in the top 100 de bovenste windows 7 kiezen dus van extremezone.
Die van pliek is neppe software moet je niet intrappen!

Hallo
Hier thuis staat Windows 7 van pliek ook op een andere pc maar nergens geen problemen mee hoor...

Hij geeft dit aan ( vertaald in het nederlands )

Op zon 13-3-2011 09:03:49 GMT uw computer crashte crash dump file: C: \ Windows \ Minidump \ 031.311 tot 23930-01.dmp Dit werd waarschijnlijk veroorzaakt door de volgende module: athr.sys (athr +0 x12F69 ) Foutencontrole code: 0xD1 (0xc, 0x2, 0x1, 0xFFFFFFFF92E62F69) Fout: DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL bestandspad: C: \ Windows \ system32 \ drivers \ athr.sys product: Driver voor Atheros CB42/CB43/MB42/MB43 Network Adapter bedrijf: Atheros Communications , Inc omschrijving: Atheros Extensible Wireless LAN device driver Bug check beschrijving: Dit geeft aan dat een kernel-mode driver geprobeerd wisselbaar geheugen toegang op een proces-IRQL dat was te hoog. Dit lijkt een typische software-driver bug en is waarschijnlijk niet veroorzaakt door een hardware probleem. Een derde bestuurder werd geïdentificeerd als de waarschijnlijke oorzaak van dit systeem fout. Voorgesteld wordt je op zoek naar een update voor de volgende bestuurder: athr.sys (Extensible Atheros Wireless LAN device driver, Atheros Communications, Inc.) Google zoekopdracht: athr.sys Atheros Communications, Inc DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Op de website van Samsung kun je de ondersteunde driver voor je netwerkkaart downloaden.
Klik op driver in de werkbalk en voila. Let wel op dat je de juiste bits-versie downloadt.
Er is trouwens ook firmware voor je Bios beschikbaar die Win 7 ondersteunt.

Laatst bewerkt:
Hallo.
Ik heb de bios update wel gevonden
Maar waar vindt ik die software van de internet?
zou je mischien de link ff hierheen kunnen plaatsen?
zodat ik weet dat ik de goede heb.

Als je op de dowloadsite bent via de eerdere link klik je op drivers en dan kun je de volgende downloaden:
Win xp 7.7.0.466 (Wireless Lan Atheros) 08 feb, 2010 14.44MB Multi Language

Volgens mij opgelost
een aantal dingen gedownload wat ik nog niet had en nu nergens last maar van:D

Weet iemand al wat?
P.s Hij valt meestal om de dag uit als ik bijvoorbeeld aan het internetten ben.
Als ik aan het Gamen ben bijv GTA IV , Nergens last van...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan