Driver lite-on combo ltc-48161H

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrick Veldhov

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2004
Ik zoek drivers voor deze dvd-rom: lite-on combo ltc-48161H

Weet iema\nd waar ik die kan krijgen ik ben al verschillende dagen bezig om deze drivers te zoeken alleen ik hbe tot nu toe nog niks gevonden zouden jullie me aub even willne helpen aub want ik kan het niet begrijpen oke.

Ik zal dageluijks in dit topic kijken en ik hoop dat jullie mijn vraag snel kunnen beantwoorden

Mijn e-mail is patrick_veldhoven_2@hotmail.com in hget geval het nodig moet zijn

drivers? die dingen zijn gewoon plug-and-play (oftewel: aansluiten en hij doet het) als je Windows hem niet herkent heb je hem waarschijnlijk verkeerd aangesloten (IDE kabel of jumper settings).

het is de cdrom/dvd drive he? dat is waatr die csdtje worden in afgespeeld dat si toch niet plug en play???? ofwel anders zou ik even naar de kabeltjes moeten kijken

Geplaatst door Patrick Veldhov
het is de cdrom/dvd drive he? dat is waatr die csdtje worden in afgespeeld dat si toch niet plug en play???? ofwel anders zou ik even naar de kabeltjes moeten kijken

een combo drive is eentje die DVD's kan afspelen en CD's kan branden. Ook deze horen gewoon plug-and-play te zijn.

Geplaatst door Patrick Veldhov
oke klopt dus ik zou gewoon even de pc open moeten maken en alle stekkertjes controleren?
yep.

je moet vooral op de master en slave jumpersetting letten, en de volgorde waarin ze op de IDE kabel zijn aangesloten. zit het voeding stekkertje er trouwens ook goed in ? ;)

achter op je combo drive zit een jumpertje (een metaal dingetje met plastic eromheen) deze bedekt paar pinnetjes achterop je drive. dit jumpertje moet je verplaatsen, oftwel: hij moet over andere pinnetjes heen.

dit vind je meestal terug in de handleiding van je drive, of soms staat het ook wel is achterop je drive beschreven (of er bovenop)

soms komt het ook wel eens voor dat je het jumpertje van je andere drive in je pc moet veranderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan