driver medion md9705 scanner

Status
Niet open voor verdere reacties.

raccie

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2005
ik zoek een driver voor me scanner van medion, typenr: md 9705
ik kan wel drivers vinden maar die gaan niet verder als windows xp en ik heb windows 7

kan wel een nieuwe scanner gaan kopen maar vind het een beetje onzin voor die paar keer dat k hem gebruik.

heeft er misschien iemand een site waar k die driver zou kunnen vinden?

thnx alvast

weet niet hoe oud dat de scanner is maar het kan maar zo zijn dat er geen drivers voor windows 7 gemaakt zijn...

nu kun je proberen de xp drivers te installeren soms wil windows deze nog wel eens pakken maar wees gewaarschuwd dat dit soort dingen Bsod's kunnen veroorzaken.
wat je natuurlijk wel kan doen (en ja het is beetje veel werk) is de windows xp mode voor windows 7 *gewoon een virtuele pc* te downloaden.. http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx

dit is een windows xp in windows en hier kun je de drivers wel in installeren :) en scannen *beetje omslachtig maargoed het werkt*

thnx ik ga t proberen,
en de scanner is al heel wat jaren oud. gebruik m bijna nooit dus k vind t onzin om er speciaal een nieuwe voor te gaan kopen.

heb je een printer? aangezien als je kan kopieren je meestal ook kan scannen met die dingen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan