driver moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

collinsx

Gebruiker
Lid geworden
13 feb 2008
Hallo
Ik heb een laptop gekocht maar ik heb geen software voor het moederbord geluid en meer van die dingen kan hier iemand mij mee helpen

gr Collinsx

Hi,

Wij willen je wel helpen,maar dan zul je toch even iets meer informatie moeten geven!
Wat voor laptop(merk en type)
Welke windows gebruik je.

Haal Everesthome even binnen om priecies te acherhalen welke drivers je nodig hebt.

http://www.freedownloads.nl/everest.htm

Hallo mijn dank voor uw reactie Ik heb een laptop lenovo 07613KG besturings systeem xp profesioneel

gr Collinsx

Hallo sorry voor mijn verlate reactie dus ik ben naar de website gegaan www.lenovo.nl en daar krijg ik een menu waar ik het nr van de computer in kan tikken 07613KG Dan zie ik een menu dat zegt dat ik naar windows updat moet een framwerk moet instaleren nu zijn alle updats geinstaleerd die er zijn maar waar moet ik zijn voor dat fraam werk ( het zegt op de gebruiker knop ?? )

Note: Microsoft .NET Framework version 2.0 or later is required for ThinkVantage System Update to work properly.

Microsoft .NET status: Not installed

To install the Microsoft .NET Framework:

Visit Microsoft Windows Update.
Click the Custom button.
In the left-hand menu, under Select by Type, click Software, Optional.
Click the check box next to Microsoft .NET Framework Version 2.0. (If this does not appear in the list, it may already be installed on your system.)
Click Review and install updates.
Click the Install Updates button.

Ga naar Windows Update en kies voor aangepast.
Start / uitvoeren http://www.update.microsoft.com of klik op de link die ik hier geef
In het linkerscherm moet dan staan: Software optioneel.
Hier zou als het goed is Framework bij moeten staan als je dit nog nit hebt geinstalleerd.

Ja ik ga me toch erg dom vinden omdat ik die knop niet kan vinden software operationaal
ik ga naar windows update alles wat er was heb ik ge update mogelijk doe ik toch iets niet goed

gr Collinsx

Dan weet ik het niet, ik heb het gewoon links staan

update.jpg

Hallo mijn dank voor uw reactie want zonder dat was het niet gelukt
dus er zijn geen updats meer van windows
maar als ik bij apperaten beheer kijk zie ik bij overige apperaten
een geel uitroep teken
bv Foxconn blutooth 2.0 plus EDR
multimedia-audiocontroller
netwercontroller
PCI Flash-geheugen
PCI Flash-geheugen
PCI-modem
Vidocontoller
Videocontroller (VGA-compatibel
Kan men mij hiermee op weg helpen om deze te actieveren

afz Met gr van Collinsx

En dan moet je dus naar de website van Lenovo.

Eerder kreeg je dus deze melding van lenovo terug:
Microsoft .NET Framework version 2.0 or later is required for ThinkVantage System Update to work properly.

Uit je verhaal blijkt nu dat je deze hebt geinstalleerd en zou je de drivers moeten kunnen downloaden van de website van lenovo.
Ik weet natuurlijk niet hoe ze deze drivers aanbieden ? Misschien als exe bestanden of als zip bestanden. Zip bestanden moet je eerst uitpakken met bijvoorbeeld Winrar of Winzip.
Zorg dat alles in een map staat ergens op je PC. Exe bestanden kan je meteen installeren.
Ga daarna via het configuratiescherm / Systeem / Hardware naar appaatbeheer en overal waar een vraagteken staat, kan je nu de drivers installeren. Deze staan dus in de map waar de downloads van lenovo staan.

Hallo Ja de stite is niet moeilijk te vinden maar ik heb het al langs vele kanten bekeken maar om voor een leek die drivers in de computer te krijgen is toch een hele klus mijn engels is ook niet zo goed ( maar deze had ik al gevonden voor ik contact op nam ) mogelijk ik mijn kennis te laag ik ga naar de winkel waar ik het heeft gekocht die moeten mij maar verder helpen
mijn dank voor de hulp en bijstand .

gr Collinx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan