driver moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mijn dank voor uw reactie Ik ben naar de winkel geweest en de man zou voor de drivers zorgen ( mij toe zenden ) als ik ze heeft zal ik ze in die volgorden instaleeren .

afz met gr van collinsx

Oke ik heb mijn zwager gevraagt met de vertating omdat ik bij de eerste zin al helemaal vastloop dan zal ik toch nog proberen op eigen kracht

gr collins x

hallo nog mijn dank voor de aan dacht maestro12 je zal best wel veel werk gehad heb aan het opzet en van de drivers toch heb ik er veel steun aan gehad MAAR er zijn nog 3 dingen die ik niet er in krijg dat is de blue toot .netwerken . pci contoler

als ik de site open wat moet ik doen ?? bv van bluetoot

gr Collinsx

Ja met wat handen en voeten werk heb ik toch de drivers op 2 na er in de interwerk controler en de pci modem is niet gelukt mogelijk heb ik die niet nodig
Ik denk dat er toch een stil lijden is onder de windows gebruikers want voor een leek is het toch niet te doen zonder hulp.

Blij dat je het toch zelf hebt geprobeerd, proficiat :thumb:

pci modem , zal een insteekkaart zijn ( dus niet geintegreerd op het moederbord )
Bij zo'n kaartje hoort een CD rom of diskette en daar zullen de drivers op staan.
Heb je deze cd rom niet, moet je op het kaartje zoeken naar een fabrikant en type nummer. Daarna volgt weer de zoekactie bij deze fabrikant naar de juiste drivers.

interwerk controler is een term waar ik geen chocola van kan maken, hier zal je een schrijffoutje gemaakt hebben, dus ??????????

Hallo nog mijn dank voor ondersteunig toch wil ik u nog een mogelijk domme vraag stellen toe ik de lap top had en ik hem opstarte ging hij direct na of er draadloos inter net was dat doe hij niet meer zonder kaart in de zijkant !!!

ja dat was een schrijf fout sorry

Waarschijnlijk is het een draadloos pcmcia netwerkkaartje.

Maar wat is nu het probleem ?

aah nee ik heb nu het zelfde met USB enzo

nu staat er dit bij mij

Moederbordnaam Onbekend
Moederbord Chipset Onbekend

wat nu :confused:

Hallo op vraag van Loonylune het probleem is toen ik hem had gekocht en hem aan zetten zocht hij gelijk de mogelijke draatloze internet vebindingen op dat op zoeken doet hij niet meer ik heb al geprobeerd met de wizart internet verbinding ik weet niet hoe dat in te stellen ( de vraag zal wel niet erg slim zijn )

gr Collinsx

Ga naar Start ( linksonder) dan configuratiescherm en dan Netwerkverbindingen.
Ga op het ikoon van de draaloze netwerkkaart staan en kies links voor Nieuwe verbinding maken.
Loop deze wizzard helemaal door en vul eventuele gegevens in.

p.s. Welk merk en type pcmcia kaartje is het, dan is er vast wel een manual te vinden op internet

Dat heb ik gedaan 1 icoon 1394 uitgeschakeld met fire net werk kaart andere lan verbinding niet aan gesloten ( ik dacht dat er nog een icoon bij moest komen ?? )

als ik op de 1394 klik inschakel zeg het er is nu verbinding met 1394 snelheid 400 mbps

krijg verder geen wizart ?

waar kan ik da vinden van die pcmcia kaart ?

IK heb het toch gevonden van die kaart is ENE CB -712 714 810 cartbus controler er sta bij die kaar geen vraag teken voor meer

wel bij Net werk controler

Zijn de drivers wel goed geinstalleerd van het PCMCIA kaartje ?
Ik dacht dat ja dat inmiddels gedaan had.

Het kaartje moet wel eerst goed werken, anders zie je deze niet staan.

Maar nogmaals, haal het kaartje er eens uit en kijk welk merk en type het is.
Daarna kunnen we hier helpen zoeken naar software voor dit kaartje.

IK heb het toch gevonden van die kaart is ENE CB -712 714 810 cartbus controler er sta bij die kaar geen vraag teken voor meer

wel bij Net werk controler

Heb je alle drivers geinstalleerd die maestro 12 in de linken heeft gegeven.

Hoi Ik heb in het apparaten beheer de kaart geselecteerd en op eigen schappen en dan gekeken naar een beter stuurprogram was er in dus het werk goed !! ( denk ik )

Dus hier mogelijk een domme opmerking er zat geen kaart in aan de zij kant van de computer er zit een plastic ding in ??? op vulsel

Onder de de sleuf waar de kaart in ga zit nog een kleine sleuf die is denk ik voor kleine discetes ???? er zit niets in

OK, maar eerder schreef je dit:
Hallo nog mijn dank voor ondersteunig toch wil ik u nog een mogelijk domme vraag stellen toe ik de lap top had en ik hem opstarte ging hij direct na of er draadloos inter net was dat doe hij niet meer zonder kaart in de zijkant !!!

Dus ging ik er van uit dat je een draadloos kaartje had.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan