driver moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.
OK, hoeveel netwerkkaarten zie je bij Netwerkverbindingen staan ?
1394 is een firewire aansluiting, deze kan het niet zijn.
Verder heb je waarschijnlijk een gewone netwerk aansluiting in de laptop zitten.
Maar als jouw laptop ook een draadloze netwerkkaart heeft, zal ook deze er bij moeten staan.

Moet weg mail straks terug ik zal een print screen proberen te zenden !!

gr Collinsx

Ik krijg het niet er in voor dat print sceen dus netwerk adaptors 1394 -netwerk kaart
en realtek rtl8139 810x family fast ethernet nic

maar bij de overige apperaten krijg ik de netwerkcontoler niet goed er sta een geel uitroep teken voor

PCMCIA adaptors ENE CB 712 714 810 cartbus contoller

IK ben wel bezich geweest met een wireless lan cardbus card voor draatloos intenet van een router wat natuurlijk ook niet gelukt was ( een stil leiden )

gr Collinsx

Hoi, ik kom net thuis en duik meteen m'n bed in.

Ik lees je antwoord morgen even goed en hopelijk komen we tot een oplossing.

goedemorgen Nu ik er flink aan aan het sleutelen ben geweest ga de lap top het internet niet meer op ik heb alle instelingen na gelopen maar niets hoor
O ja ik ben bezig geweest met een program om in de lap top te krijgen met code ik had er 3 codes voor van alles gedaan grote leters kleine leters de o verander in0 enz en zo voort gekeken naar de taal insteling niets hielp na een uur kijken naar dat ding schoot het mij te binnen een ander toetse bord en probleem op gelost ( een stil leiden met W )

IK heb ook Linux er op staan die ga wel internet op

gr Collinsx

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan