Driver netwerkadapter wordt niet geïnstalleerd

• Onderwerp starter Onderwerp starter RHPJS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RHPJS

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Hallo, graag jullie hulp. Ik heb namelijk een groot probleem: ik ben mijn draadloze internetverbinding kwijt.

Ik wilde na mijn NOD32 ervaringen overstappen op Kaspersky, die vertraagde mijn laptop echter enorm (vooral bij het opstarten). Ik ben terug gegaan met systeemherstel, en nu krijg ik geen verbinding meer met het internet. Vervolgens startte Diagnose en Herstel op, die gaf aan dat er met de broadcam netwerkadapter niet goed in orde was.
Ik keek vervolgens bij Apparaatbeheer en zag dat het apparaat niet werkte omdat de drivers niet herkend werden. Vervolgens het apparaat verwijderd en de laptop opnieuw opgestart, maar als nu geprobeerd wordt de driver te installeren, dan geeft Windows de volgende melding: De uitgebreide kenmerken zijn inconsistent.

Hulp sterk gewenst.
RHPJS.

PS: Ook geplaatst op Nucia.eu.

Om wat voor computer gaat het? Anders de moederbord/chipset drivers bij de fabrikant downloaden, daar zit dan vast de juiste driver bij voor de netwerkkaart
p.s. ik ga er voor het gemak even vanuit dat het om een laptop gaat.

Geen idee wat het heeft gedaan, maar het herstelpunt gewoon opnieuw terug gezet en alles is weer zoals het was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan