Hij is hersteld en is naart schijnt onderweg met het bedrijfje UPS... Ik heb pas gisteren een berichtje gehad met deze melding dus jah
Ik hoop gewoon dat ik er niet voor zal moeten betalen

want eigenlijk is er een productiefout(conflict hardware - netwerkkaart) maar ik heb natuurlijk wel nog wat zitten prutsen dan om windows terug aan de praat te krijgen

(te herinstalleren)
Hoe je je bios update? --> Je gaat naar de site van
acer en scrollt wat naar beneden daar ga je bios en guides zien staan, dan kies je uiteraard voor vista en download je de laatste versie.
Toen ik dit moest doen was dit versie 1.33 maar ondertussen is er al de 1.34 dus dan neem je die.
Het is een zip bestand. Dat moet je natuurlijk nog uitpakken. Unzip naar het bureaublad ofzo.
Ohw ik heb juist ook versie 1.34 gedownloaded om te zien wat daar allemaal inzit maar veel waar ik precies niets van afweet :S
Alles staat uitgelegd hoe te je bios te updaten maar dit heb ik nog niet uitgevoerd. In de 1.34 versie staat ook niet bij dat er een andere fix zou zijn voor het netwerkkaart probleem dus ik denk dat het met versie 1.33 ook wel moet lukken

Je mag het altijd proberen hé maar het leek wat ingewikkeld voor mij (alé niet echt maar je moest alles gaan doen in de veilige modus veronderstel ik

)
Dan als je versie 1.33 gedownloaded heb is het echt niet moeilijk meer

je unzipped het bestandje naar het bureaublad bijvoorbeeld en je voert het uit als administrator. Dan heb je daar vier kotjes waar je normaalgezien iets zou kunnen invullen maar dit kan al niet en daar moet je je ook niets van aantrekken.

deze worden automatisch ingevuld als je op start klikt. dan is het proces gestart en wordt je bios geupdated en je pc opnieuw opgestart
Zie wel dat je op een stabiel stroomnetwerk en misschien ook voor de veiligheid ook je batterij insteken (als die er natuurlijk al niet insteekt

)
--
Voila ik hoop dat dit voor jou zal helpen :thumb: