thowar
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 aug 2010
Hallo,
Ik ben Thomas, 15 jaar.
Ik ben ten einde raad heb al veel geprobeer maar ik kom er niet uit.
Ik kan mijn virus scanner niet updaten
Ik kan een torrent gedownload spel niet spellen
en nog meer
Ik heb geen virusen want avira antivir en spybot kunne n niks vinden.
Want telkens als ik bv mijn virus scaner wil updaten dan loop mijn pc vast ik kan dan niks meer alleen herstarten.
En vermoedelijk licht het aan mijn drivers maar als ik die wil updaten dan loopt mijn pc ook vast.
Ik heb dit keer voor het eerst mijn pc op nieuwe geinstallerd
om dat mijn vader het altijd voor heen dee maar hij is er nu niet dus moest ik het zelf doen. na veel sites lezen via mijn ipod is het me gelukt om alles te formateren en xp en de rest van de benodigde programs te installeren. En ik ben niet z'n pc held en weet niet vele er van dus..... Nu kom ik met dit probleem wat wel mee te leven valt maar erg hoog en iritant is.
Ik hoop dat jullie snel een andwoord weten.
En als er meer info bij moet zeg het maar.
mvg, Thomas
Ik ben Thomas, 15 jaar.
Ik ben ten einde raad heb al veel geprobeer maar ik kom er niet uit.
Ik kan mijn virus scanner niet updaten
Ik kan een torrent gedownload spel niet spellen
en nog meer
Ik heb geen virusen want avira antivir en spybot kunne n niks vinden.
Want telkens als ik bv mijn virus scaner wil updaten dan loop mijn pc vast ik kan dan niks meer alleen herstarten.
En vermoedelijk licht het aan mijn drivers maar als ik die wil updaten dan loopt mijn pc ook vast.
Ik heb dit keer voor het eerst mijn pc op nieuwe geinstallerd
om dat mijn vader het altijd voor heen dee maar hij is er nu niet dus moest ik het zelf doen. na veel sites lezen via mijn ipod is het me gelukt om alles te formateren en xp en de rest van de benodigde programs te installeren. En ik ben niet z'n pc held en weet niet vele er van dus..... Nu kom ik met dit probleem wat wel mee te leven valt maar erg hoog en iritant is.
Ik hoop dat jullie snel een andwoord weten.
En als er meer info bij moet zeg het maar.
mvg, Thomas