Driver of wat anders!

Status
Niet open voor verdere reacties.

thowar

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2010
Hallo,

Ik ben Thomas, 15 jaar.

Ik ben ten einde raad heb al veel geprobeer maar ik kom er niet uit.

Ik kan mijn virus scanner niet updaten
Ik kan een torrent gedownload spel niet spellen
en nog meer

Ik heb geen virusen want avira antivir en spybot kunne n niks vinden.
Want telkens als ik bv mijn virus scaner wil updaten dan loop mijn pc vast ik kan dan niks meer alleen herstarten.
En vermoedelijk licht het aan mijn drivers maar als ik die wil updaten dan loopt mijn pc ook vast.

Ik heb dit keer voor het eerst mijn pc op nieuwe geinstallerd
om dat mijn vader het altijd voor heen dee maar hij is er nu niet dus moest ik het zelf doen. na veel sites lezen via mijn ipod is het me gelukt om alles te formateren en xp en de rest van de benodigde programs te installeren. En ik ben niet z'n pc held en weet niet vele er van dus..... Nu kom ik met dit probleem wat wel mee te leven valt maar erg hoog en iritant is.

Ik hoop dat jullie snel een andwoord weten.
En als er meer info bij moet zeg het maar.

mvg, Thomas :(

Het feit dat je virusscanner niet kan updaten is al een aanwijzing dat er wel degelijk wat aan de hand is.
Klik op de link in m'n handtekening en download Mbam,handleiding staat ook op de site,download link op +/- de helft v.d. site.
Succes.

Laatst bewerkt:
Nee werk niet nou wel wat gevonden maar het probleem is er nog!

Als ik het goed begrijp,na nog eens goed gelezen te hebben, heb je een nieuwe installtie gedaan.Dan mis je natuurlijk alle drivers van je moederbord,die je bij de fabrikant van je pc kunt downloaden dus als je wil dat je je pc goed aan de praat krijgt moet je het merk+type+besturingssysteem van je pc hier doorgeven dan kan ik 's voor je kijken.

Systeem:
Microsoft Windows XP
Professional
Versie 2002
Service Pack 3

Computer:
AMD Anthlon(tm) Dual Core
Processor 5050e
KlokSnelheid 2.60 GHz, 2,00GB
Extensie van fysiek adres

MB:
ASUS M2N68-AM
MCP68 Chipset Support DVD Rev. 479.03

Drivers:
nvidia nforce networking controller driver

Is dit wat je bedoelt?

Laatst bewerkt:
Download hier evt. je ontbrekende drivers
Selecteer in de velden rechts:
Select product: Motherboard
Select series: Socket AM2/AM2+/AM3
Select Models: M2N68-AM
Daar vind je alle evt. ge-update drivers van je moederbord.
Succes.

Laatst bewerkt:
[Offtopic]

Ik heb je handtekening aangepast en twee links verwijderd. Het is niet toegestaan om software met serial aan te bieden, waarvoor normaal betaald dient te worden.
[/Offtopic]

kijk volgens mij is dit het probleem:

fout.png

Heb je met Mbam al eens in de veilige modus(F8) gescand? Zo niet probeer dat dan,in de veilige modus worden alleen de meest noodzakelijke windowsprogramma's geladen die nodig zijn om op te starten.Dus evt. schadelijke software e.d. blijft dan uitgeschakeld. Je foutcode kan verschillende oorzaken hebben,ben op verschillende fora geweest, heb je eerst een andere virusscanner gehad misschien en heb je wel de laatste versie van je antivirussoftware?

Mbam heeft niks gevondenn ook in veiligheids modes. Dus geen virus.
En ik heb altijd Avira AntiVir Peronsal gehad. werkt prima! En over dat updaten meschien heb ik wel de laatse maar dan zou hij neit moeten vast lopen maar een melding moeten geven van up to date volgens mij.

Heb je al 's bij apparaatbeheer gekeken of daar alles in orde is? Wintoets+pause/break>hardware>apparaatbeheer.

Dan geef ik het ff op,wellicht dat nog iemand anders hier op 't forum nog een idee heeft?

mescnie meot ik alles ff op nieuwe installer en windows ook

Meschien: Denail of Service aanval

Maar ja morgen ochten ga ik mijn pc opnieuwe installeren.

ik heb mijn pc opnieu geinstallerd en het probleem is weg mijn viirus scanner is weer update date :thumb:

Een nieuwe porbleem!

ik heb zinns kort windows 7 echt geweldig maar alles is daar 64bit en mijn driver cd werkt niet daar op. dus alles van internet porberen te downloaden maar alles werkt wel maar alleen het geluid.

Ik heb Realtek hd audio en 5.1 geluid (5 speaker en 1 sub)
nou klopt dat windows geen 5.1 onderstuend was oop op xp maar windows media payer 12 hoor het wel te onder steunen maa dat gebeurt niet en ben de weg in w7 nog niet uit mijn duim zo als xp dus meschien een tip of zo...

mvg, thowar :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan