Driver ontdekt hardware niet (Sitecom WL-352 002)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikrick

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2011
Hallo,

Mijn ouders hebben een PC met een usb netwerk stikje (Sitecom WL-352 002).

Nu hadden zij het probleem dat de netwerk sleutel na de nieuwe glasvezel router van KPN spontaan niet meer onthouden wordt.

Nu heb ik de driver gedeinstalleerd, vervolgens via mijn laptop de driver weer gedownload, overgezet naar hun PC alleen na installatie herkent de driver de hardware niet en kan ik bij stuurprogramma bijwerken ook niet kiezen om dat als stuurprogramma te installeren.

Mijn ouders hebben Windows 7

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

MVG
Rick Smeenk

Is het dan wel de goeie driver?

Probeer anders eens deze: http://www.drivereasy.com/ en laat die de juiste driver zoeken.

Het downloaden in de gratis versie van Drivereasy gaat wel wat traag en installeren kan alleen met de hand, maar het werkt wel.

Ok, dus deze driver heb je geprobeerd?
Let op: Die heeft een eigen utility voor het beheer van de netwerkverbindingen, dus mogelijk ga je daar de mist in, dus dat je niet de utility gebruikt om het profiel van de wifi verbinding vast te leggen (of aan te passen aan het nieuwe wifi wachtwoord).

Overigens is het (onder de motorkap) gewoon een Realtek RTL8192SU, dus je kunt ook op de website van Realtek een werkende driver downloaden.

Tijs.

Hallo,

Bedankt voor jullie reacties.

Ik heb maar even de pc aan de router gehangen en toen heeft windows er zelf voor gezorgd dat de koppeling tussen de hard en software gemaakt is.

Nu blijft dus alleen het probleem van het wachtwoord over, ik zal nu eerst even kijken in de utility of ik daar wat kan vinden.

MVG
Rick

Ik heb eens door de utility zitten neuzen en ja hoor...

Hij doet het

Wederom heel erg bedankt voor de geweldige hulp van helpmij :D

:) Net zo makkelijk en vaak zijn die utilities beter/handiger dan "de Windows manier".

Overigens moet je nog even de vraag als opgelost aangeven... :rolleyes: :D

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan