driver power state failure

Status
Niet open voor verdere reacties.

s72fan

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2012
Berichten
26
hallo ,
het is een lange tijd geleden , maar nu ben ik hier nog eens ;-)
ik weet niet of dit in de juiste topic staat ( vind eigenlijk drivers niet)

ik zit met het vervelend probleem dat na een tijdje surfen het scherm bevriest ,dan kan ik niks meer doen dan pc afzetten met startknop
het is begonnen in de lente , toen kreeg ik ineens een blauw scherm te zien met als melding "driver power state failure" , waarna de pc terug opstartte , en ik verder kon
na een maandje of zo kreeg ik dat weer , zelfde resultaat
dit gebeurde nog enkele malen
tot nu in september ik een update kreeg van windows 10 , en het ineens niet alleen de "driver power state failure" was , maar ook het scherm bevroor
niks werkt dan nog , en alleen via de aan/uit knop kan ik dan stoppen
ik kan dan terug opstarten , maar 10 min later , terug zelfde probleem , en dan versneld het steeds naar elke minuut
ik ben beginnen zoeken op internet , en blijkt dat er een driver problemen geeft nl " bij monitors , het algemeen PnP-beeldscherm"
via msconfig moet ik dan in safe mode opstarten , en via devmgmt.msc , zie ik dan een geel driehoekje bij het algemeen PnP-beeldscherm
via eigenschappen kan ik dan die driver verwijderen , en terug opstarten , en dan staat hij er terug tussen , maar dat maar voor enkele uren en dan heb ik hetzelfde probleem
en ik geraak niet aan een andere driver
ik heb " paretologic pc health advisor"(€50) gedownload en die zegt dat er niks aan de hand is
mijn laptop is een acer aspire v3-771g uit 2012 , maar bij acer kan ik de driver ook niet vinden ( staat niet in het rijtje drivers)

ik weet het , het is een hele boterham , maar wie zou mij hier bij kunnen helpen?

in ieder geval dank bij voorbaat

raymond
 
Is het geen overhittings probleem?
Fannen eens schoon maken?

mvg dag
 
aan dag

hallo dag ,
gisteren fan laptop eens goed uitgeblazen
en weet je wat?
sindsdien geen enkel probleem meer gehad
mijn dankbaarheid kent dan ook geen grenzen , dus
ZEER BEDANKT
gr
raymond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan