Driver probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

WDHBGS

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 dec 2010
Hallo,

Ik had vorig jaar nog geen enkel probleem met met branden met mijn Acer TravelMate 7730.
Maar nu wel, ik dacht dat ik het kon oplossen met de ASPI drivers.
Want die had ik nu opnieuw geïnstalleerd.
ImgBurn en DeepBurner had ik allebei geïnstalleerd, maar DeepBurner zegt dat ik geen enkele brander heb, maar dat is wel zo.

Ik heb van de Log van ImgBurn een screenshot gemaakt, die ik als bijlage bijgevoegd heb.

Groetjes, WDHBGS:d:thumb::thumb::dImgBurn Log.png

Ik geloof het niet.

Groetjes, WDHBGS

Laatst bewerkt:
Hallo,

Maar nu wel, ik dacht dat ik het kon oplossen met de ASPI drivers.
Want die had ik nu opnieuw geïnstalleerd.

Groetjes, WDHBGS:d:thumb::thumb::dBekijk bijlage 127087

Waarom heb je überhaupt drivers opnieuw geïnstalleerd? Werkte de brander met de oude drivers niet meer?:thumb:

Hallo Lutz,

Je hebt gelijk.
Eerst werkte het met DeepBurner helemaal niet, maar sinds ik die ASPI driver opnieuw heb geïnstalleerd, werkt DeepBurnern wel gedeeltelijk.
Maar, hij vindt geen enkel brandstation.

Groetjes, WDHBGS

Dit zou inderdaad aan je brander zelf kunnen liggen, maar het rare is dan wel dat dit zomaar kapot gaat. (tenzij je er water hebt op gemorst xP)
Ik zou eventueel eens kijken naar je firmware, op de site van je brander staat hier misschien iets over beschreven.
Een andere mogelijkheid is dat je misschien een soort DVD erin steekt die niet past bij je brander. (probeer alle soorten eens! (DVD-Rc, dvd-rw, dvd-r, dvd+rw en ten slotte dvd-rw)
Mijn laatste maar ergste voorstel zou zijn om je pc bak open te vijzen, en eens kijken als er een draadje is losgekomen. Dit is uiteraard niet aangeraden als je NIETS weet over de binnenkast van je pc.

Hopelijk heb ik mezelf nuttig gemaakt vandaag :P

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan