driver problemen windows vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Hallo allemaal,

ik heb vorige week de windows vista (ultimate) gekocht en geinstalleerd maar ik krijg en vind nergens mijn drivers. het enigste wat ik met windows vista kan doen is internetten msnen en emailen voor de rest totaal niks.

ik vind dit niet normaal dat je nergens drivers voor kunt vinden terwijl ze wel een dure nieuwe windows vista op de markt brengen.

ik zoek de volgende drivers:

video kaart : Geforce4 mx 440
webcam : quicam pro 4000 van logitech
tv kaart : avermedia studio 301P of 303P
draadloze muis : zolid
usb drive voor de sony digitale foto camera : dsc-P72

de geluidskaart is een : realtek ac'97 dit zit op mijn moederboard maar de cd van het moederboard doet het niet onder windows vista

wie kan mijn tips of mee zoeken en helpen ben jullie erg dankbaar ervoor ben???

op die site heb ik al 100 keer gekeken maar er staan geen vista drivers bij die van mijn video kaart heb allemaal geprobeetd en doen het niet,

en bij mijn webcam staan nog geen drivers over.

Sorry die 440 kaart heb ik er ook in en wel degelijk Vista drivers die het doen.

ten eerste driver komen altijd laat en windows vista is er maar pas.
ook wil ik vermelden dat niemand een pistool tegen je hoofd hou om deze te kopen.
als je zo snel vista wil heben kan er problemen voor doen dat is gewoon normaal ;)

dan heb je geluk maar ik vind die niet kun je me niet een link geven waar jij die driver vandaan heb gehaald want ik heb geen mooi beeld nu

nee daar heb jij helemaal gelijk in dus ik denk dat ik geduld moet hebben met de drivers

bedankt voor de link ben hem nu het instaleren.

maar nu mijn geluids kaart snap ik niet heb wel goed geluid maar bij mijn volume mist ik enkel dingen zoals de line ingang en de wave volume of is dat niet meer bij vista

bedankt voor de link ben hem nu het instaleren.

maar nu mijn geluids kaart snap ik niet heb wel goed geluid maar bij mijn volume mist ik enkel dingen zoals de line ingang en de wave volume of is dat niet meer bij vista

Welk moederbord is het?

de driver wat je me gegeven had voor de video kaart die werkt dus niet omdat ik net zie dat ik een 32 bit versie van windows vista heb.

Let er even op dat de installer inderdaad niet werkt bij Windows Vista (betreft je videokaartT).

Ik had het zelfde probleem bij mijn Gforce, hij geeft gewoon aan dat ik niet de juiste OS draai.

OPlossing:

Even de driver uitpakken en dan handmatig toevoegen ;-)

Met vriendelijke groet,

Remco

En voor de draadloze muis : zolid zal je op de Medion site moeten kijke of die er Updates voor heeft

dat is waar maar ik wil eers eens normaal beeld hebben zodat ik ook goed kan zien wat ik doen maar de driver vind ik nergens want heb windows vista 32 bit maar kan ik die driver van xp niet gebruiken

het is een setup.exe bestand en hoe kan ik die uitpakken want daar heb ik nog nooit gehoord

dan snap ik wel niet waarom ik dan een fout melding krijg als ik hem aan het instaleren ben als die voor 32 bit geschikt is

die link wat je mij gaf voor de sony driver is daar de bedoeling dat ik die toolkit moet instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan