driver problemen windows vista

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb de video driver nog eens geinstalleerd en geeft dat ik een andere bestruing heb als windows vista ik denk dat ik maar weer terug naar windows xp lijkt me een beter optie

Niet zo snel opgeven, ben je nou Tweaker of niet?.......

Winrar ;-)

Eerst prog opstarten en dan openen kiezen en dan die exe selecteren.

Groet,

Remco

ik heb geprobeerd en die fout melding blijft komen zodra hij de stuurprogramma,s wilt gaan insteleren

Als het goed is moet je een .exe file gewoon kunnen strippen met WinRaR of Winzip, ongeacht of hij in dat formaat staat ingepakt.....

Ik heb het net even geprobeerd maar als ik via winRaR een ".exe" file open, laat ./mij netjes zien welke bestanden zich achter deze ".exe" extensie schuilen.

Succes nog!

Groet,

Remco

En je pakt het echt helemaal handmatig aan?
* je extract deze files naar een mapje,...
* je gaat naar Device manager en vervolgens laat je deze "niet automatische zoeken" maar naar een te opgeven locatie gaan, namelijk het mapje waar de ge-extracte files staan. ?

Groet,
Remco

dat heb ik zo gedaan dat werkte ook niet heb het zelf als onder veilige modus geprobeerd en blijft allemaal het zelfde

ik wel mijn beeld instelling nu opeens wel veranderd maar ik kan nergens vinden hoe ik de tv out activeren doe daar zal ik dan wel softare voor moeten hebben

ik ga er even een nachtje over slapen ;-),

Je zou nog even kunnen proberen om hem in een andere compatibility mode te runnen: Eigenschappen ----> Compatibility ----> Windows XP...

Misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit!...

succes!

Remco

ik heb van jou link de driver gedownload en kon heb zonder problemen instaleren maar nu kan ik geen beeldscherm instellingen verander want eerst wel kon maar had die extra software er niet bij en ook een icoontje op mijn taakbalk niet waar ik mijn tv out kon activeren

Van de Download Link die niet werkte,installeer die eens nu,en ga dan naar het Apparaatbeheer,en dan daar Stuurprogramma bijwerken,je verwijs dan naar de plaats waar het is geinstalleerd.
Dit is een omweg,maar op die manier zou het wel door Vista worden bijgewerkt.

dat had ik op die manier geprobeerd en daar kwam ik ook niet verder mee maar ik heb gelezen op internet dat er geen drivers van nvidia te krijgen zijn

dat had ik op die manier geprobeerd en daar kwam ik ook niet verder mee maar ik heb gelezen op internet dat er geen drivers van nvidia te krijgen zijn

Als je naar hun site gaat,en daar goed ingeef en om welke kaaart het gaat,zul je zien dat ze er wel zijn,zowel voor 32 als voor 64 bits.

Ik heb dezelfde kaart er in,en bij mij pakt Vista ze wel.

dan denk ik windows vista eens opnieuw ga instaleren en nog eens probeer om de drivers te instaleren lukt het dan nog moet ik maar xp instalere.

maar heb jij bij vista ook het control panel van die video kaart waar je dingen kunt instellen en ook de tv kan activeren

Dat zou bij mij kunnen ja ,maar dat heb ik nog niet nodig.

Verstandig is om de nieuwe drivers op cd te zetten,zodra je Vista nieuw doet ,je gelijk de nieuwe drivers ervoor hebt

klopt inderdaad dat mijn kaart er niet bij staat maar dat wist ik omdat ik hem niet geinstalleerd krijg ik kan alleen de risolutie verandere en meer niks

maar bij de installtie installeerd ook de updates wat op de cd staan en als ik mij kaart verwijderd uit apparaat beheer en start opnieuw op gaat het gelijk de zelfde drivers weer instaleren.

maar kan ik die drivers ook in veilige modus instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan