Driver problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimothyK

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2009
Ik heb zojuist voor de 1ste keer mijn pc geformateerd en heb er Windows XP Professional opgezet.

Het probleem is dat de drivers die ik heb gedownload niet geinstaleerd kunnen worden(Alleen Nvidia is geïnstalleerd) en nu heb ik geen internet.

Hoe moet ik dit oplossen. :confused:

Ik zou naar de buren gaan en een usb stick meenemen. Daar de drivers te downloaden en op je usbstick zetten.

Altijd beginnen met je chipset driver! Daarna pas de rest.

Inderdaad, drivers op usb gooien en vanaf daar installeren.

Oh, ik ging er eigenlijk van uit dat je al je drivers al had veilig gesteld voor je aan de herinstall begon...

Ok, wet is het merk en type van je pc? Of als het een zelf gebouwd systeem is, download en installeer pc wizard en plaats hier een hardware overzicht.

Oh, ik ging er eigenlijk van uit dat je al je drivers al had veilig gesteld voor je aan de herinstall begon...

Ok, wet is het merk en type van je pc? Of als het een zelf gebouwd systeem is, download en installeer pc wizard en plaats hier een hardware overzicht.

Manufacturer: haiter
Mainboard: MSI 915P Neo2 Platinum (MS-7028)
Chipset: Intel i915P
Processor: Intel Pentium 4 630 @ 3000 MHz
Hard Disk: Maxtor (82 GB)
Monitor Type: Maxdate computer B1925S1W - 20 inches
Network Card: PCI1510 PC Card Cardbus Controller 802.11b/g Wireless Cardbus/PCI Adapter
Network Card: Realtek Semiconducter RTL8169 Gigabit Ethernet Adapter

Laatst bewerkt:
Is dit een zo gekochte pc uit de winkel? Geef dan merk en type! Dat zoekt makkelijker aangezien de meeste fabrikanten van pc's alle drivers op de website van het bedrijf hebben staan.

Ik geloof dat het zelfgebouwd is, het enige wat ik op mijn pc kan terugvinden is 'PC Computer Systems'

Staat er verder ook geen merk op de computer of zoiets?

Drivers kun je vaak zoals bovenstaande zei van hun website af halen.

Dus buren lijkt me een goed idee.

Staat er verder ook geen merk op de computer of zoiets?

Drivers kun je vaak zoals bovenstaande zei van hun website af halen.

Dus buren lijkt me een goed idee.

Buiten die PC Computer Systems kan ik niets terugvinden, nee.
Ik ben nu op de laptop van mijn zus bezig dus de buren hoef ik niet te storen. :P

Het is niet opgelost, want nu heb ik dat computerschermpje rechts onder in mijn balk, maar er staat nog een rood kruis door. :shocked:
Nochtans steekt mijn internet kabel in?

Edit: Ok, het is opgelost. :P

Bedankt voor de snelle reacties.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan