Driver Trust 450p Soundwave

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merwie

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2004
Voor deze luidsprekers ben ik mijn cd kwijt/verdwaald in de troep. Ik wilde de driver zoeken op Trust.nl, maar die hebben ze niet.

Weet iemand wat ik kan doen, of waar ik misschien toch een driver vandaan kan halen.

Bedankt..

Trust heeft een tweetal nieuwe speakersets aan het programma toegevoegd: de Trust 350 P en 450 P Soundwave. Beide sets bieden stereo weergave en worden via een 3,5mm Jack-plug met de computer verbonden.
Bovenstaande tekst kom ik tegen op internet.
Deze boxjes kun je dus gewoon aansluiten op je geluidskaart.
Als er geen geluid uit je boxen komt staan de geluidsinstellingen niet goed in windows of je geluidskaart is niet goed geïnstalleerd.

Waarschijnlijk is het dat laatste, maar ik weet niet hoe ik dat zo 1,2,3 kan veranderen. Want hij geeft nergens aan dat er ook maar iets met geluid is aangesloten of iets dergelijks

Kijk anders hier even over uitleg om in windows je geluid goed in te stellen.
Mocht dat niet lukken, kijk dan even in apparaatbeheer of alles correct is geïnstalleerd.

Er is weinig geinstalleerd, computer is net geformatteerd..

Geplaatst door Merwie
Er is weinig geinstalleerd, computer is net geformatteerd..
Dan zou ik eerst de cd van de geluidskaart maar even opzoeken. (of van het moederbord, als ie daar op zit) :)

Heb ik geloof ik ook allemaal niet. De eerste Boxen zaten standaard bij de computer, en stekkertje zat in de voeding. Voedings is een keer vervangen, dus daarbij moest ik ook nieuwe boxen kopen. die deden het daarna meteen of met cd. Maar dat weet ik neit zeker meer. Cd kan ik in ieder geval niet vinden. En voor de rest doet hij het dus ook niet.

Deze boxen hoef je alleen maar op je geluidskaart aan te sluiten, en dan zullen ze het moeten doen.
Er zijn geen drivers voor nodig.

Hmm, ik zal nog wel wat dingen proberen. in ieder geval bedankt voor de moeite :)

Ik heb nog wat dingen geprobeerd. Stekkers eruit, en na opnieuw opstarten erin, en geprobeerd wat te installeren. Maar niks werkt echt. Het plug 'n play effect dus ook niet.

Ik weet het niet...

Het is moeilijk zo even uit te leggen.
Je moet weten wat voor hardware er in de pc zit daar moet je dan de desbetreffende drivers voor installeren.

Weet je het merk en type geluidskaart wat er in je pc zit?
Zo niet, download dan even Everest.
Met dit gratis programma kun je precies zien wat voor geluidskaart je hebt.
Daarna kun je bij de hardware fabrikant de drivers downloaden.
Kom je er niet uit?
Plaats dan je merk en type geluidskaart maar op het forum, kunnen wij proberen het voor je op te zoeken.

Dankje :D, volgens mij gaat het dan werken, herinner me vaag, dat het probleem de vorige keer ook zoiets was. Bedankt

Ik heb een driver geinstalleerd, maar apparaatbeheer geeft nog niks aan. In ieder geval niet dat er wat veranderd is.

Deze geluidskaart is het: PCI, SiS 7012 Audio Device. Misschien kan jij/jullie me dan nog helpen

Hmm, was een grapje, ik had niet gezien dat je ook nog naar beneden kon om wat anders te selecteren. Hij doet het dus nu :). Dankje :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan